W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Szkolenie „Zarządzanie projektem przy udzielaniu zamówień publicznych”

01.07.2025

Przemysław Grosfeld, Wiceprezes UZP w trakcie szkolenia „Zarządzanie projektem przy udzielaniu zamówień publicznych”

W Warszawie odbyło się szkolenie dotyczące zagadnień zarządzania projektami w kontekście udzielania zamówień publicznych. Wydarzenie otworzył Przemysław Grosfeld, Wiceprezes UZP, który przywitał uczestników i podkreślił znaczenie profesjonalizacji zarządzania zakupami w administracji publicznej.

Szkolenie poprowadzili eksperci z Katedry Zarządzania Projektami Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – dr. hab. prof. SGH Mateusz Juchniewicz oraz dr Paweł Szewczyk. Program obejmował dwie sesje merytoryczne, w trakcie których omówiono m.in.:

  • rolę projektów i ich znaczenie dla funkcjonowania organizacji publicznych,
  • zakupy jako kluczowy element wpływający na sukces projektu,
  • różnice pomiędzy procesowym a projektowym podejściem do zakupów,
  • cykl życia projektu oraz dobre praktyki zarządzania projektami.

Spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń, poszerzenia wiedzy oraz dyskusji na temat optymalizacji działań zakupowych w ramach realizacji projektów publicznych.

Zdjęcia (3)

{"register":{"columns":[]}}