Szkolenie „Zarządzanie projektem przy udzielaniu zamówień publicznych”
01.07.2025
W Warszawie odbyło się szkolenie dotyczące zagadnień zarządzania projektami w kontekście udzielania zamówień publicznych. Wydarzenie otworzył Przemysław Grosfeld, Wiceprezes UZP, który przywitał uczestników i podkreślił znaczenie profesjonalizacji zarządzania zakupami w administracji publicznej.
Szkolenie poprowadzili eksperci z Katedry Zarządzania Projektami Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – dr. hab. prof. SGH Mateusz Juchniewicz oraz dr Paweł Szewczyk. Program obejmował dwie sesje merytoryczne, w trakcie których omówiono m.in.:
- rolę projektów i ich znaczenie dla funkcjonowania organizacji publicznych,
- zakupy jako kluczowy element wpływający na sukces projektu,
- różnice pomiędzy procesowym a projektowym podejściem do zakupów,
- cykl życia projektu oraz dobre praktyki zarządzania projektami.
Spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń, poszerzenia wiedzy oraz dyskusji na temat optymalizacji działań zakupowych w ramach realizacji projektów publicznych.