W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Oferta pracy w Ambasadzie RP w Budapeszcie

02.03.2023

Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Budapeszcie poszukuje kandydata na stanowisko referenta ds. konsularnych.

Wydział Konsularny i Polonii Ambasady RP w Budapeszcie

Wymiar etatu:                                pełny lub ewentualnie ½ etatu

Liczba stanowisk:                           1 stanowisko

Wymiar czasu pracy:                     40 lub ewentualnie 20 godzin tygodniowo

Miejsce wykonywania obowiązków służbowych: Wydział Konsularny i Polonii Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Budapeszcie, Városligeti fasor 16., 1068 Budapest

Zakładany termin rozpoczęcia pracy: maj - lipiec 2023 r.

Główny zakres obowiązków na stanowisku:

  • bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów indywidualnych;
  • prowadzenie dokumentacji spraw klientów indywidualnych oraz urzędów i instytucji polskich i węgierskich;
  • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji urzędowej z klientami indywidualnymi oraz urzędami i innymi podmiotami polskimi i węgierskimi;
  • przyjmowanie i opracowywanie dokumentacji oraz przyjmowanie opłat w sprawach konsularnych na stanowisku bezpośredniej obsługi klienta Wydziału Konsularnego i Polonii;
  • obsługa wybranych systemów konsularnych i baz danych;
  • wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem Wydziału Konsularnego i Polonii, w tym w razie konieczności poza terenem urzędu.

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie;
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniającego do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „poufne” lub w przypadku jego braku zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu;
  • wykształcenie średnie lub wyższe;
  • znajomość języka polskiego i węgierskiego w mowie i piśmie na poziomie C1 (biegłość językowa);
  • konwersacyjna znajomość języka angielskiego;
  • prawo jazdy kategorii B;
  • znajomość pakietu MS Office;
  • dobra organizacja pracy;
  • umiejętność redagowania i prowadzenia korespondencji urzędowej w języku polskim i węgierskim;
  • umiejętność szybkiego uczenia się;
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych oraz pracy pod presją czasu;
  • systematyczność, dokładność oraz umiejętność pracy w zespole;
  • dojrzałość oraz wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty:

  • CV w języku polskim;
  • list motywacyjny sporządzony w języku polskim.

Wymagane oświadczenie kandydata o:

  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • niekaralności;
  • wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu (jeśli dotyczy);
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe;
  • kopia dokumentów potwierdzających znajomość języków obcych.

 

Termin składania aplikacji:

Dokumenty można nadsyłać pocztą lub składać osobiście w dni robocze w godzinach 8:30–16:00 do dnia 16 marca 2023 r.

Decyduje data wpływu dokumentów do WKiP. Oferty otrzymane po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

 

Adres urzędu:

Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej

Városligeti fasor 16

1068 Budapest

Dopisek na kopercie: Aplikacja na stanowisko „Referent ds. konsularnych”

 

Dodatkowe informacje:

  • dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata;
  • w aplikacji należy wskazać aktualny numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej;
  • dokumenty załączone do aplikacji nie będą zwracane, a dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone w okresie trzech miesięcy od zakończenia naboru;
  • ogłaszający zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną;
  • ogłaszający zastrzega sobie prawo do anulowania rekrutacji bez podania przyczyny.   

 

{"register":{"columns":[]}}