W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Obsługa osób niesłyszących i mających trudności w komunikowaniu się

Realizując zapisy Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) uprzejmie informujemy, że Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Rzeszowie zapewnia osobom mającym trudności w  komunikowaniu się korzystanie:

  • z pomocy osoby „przybranej” w kontaktach z Urzędem,
  • z pomocy wybranego tłumacza: polskiego języka migowego (PJM), systemu języka migowego (SJM) i  sposobu komunikowania się osób głuchoniemych (SKOGN).

Aby skorzystać z usług Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Rzeszowie, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się (świadczenia usług tłumacza PJM, SJM i SKOGN) należy co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem wypełnić formularz kontaktowy i po wypełnieniu wybrać jedną z poniższych możliwości:

  • przesłać pocztą tradycyjną na adres: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, ul. Lubelska 46, 35-233 Rzeszów                                                                                                                                                                                                                                                                                                              
  • przesłać pocztą elektroniczną: wi_rzeszow(at)ijhars.gov.pl
  • złożyć wniosek poprzez elektroniczną skrzynkę ePUAP: /WIJHARS-RZ/SkrytkaESP
  • przesłać na adres e-doręczeń: AE:PL-45809-36042-SABVG-21
  • zgłosić telefonicznie za pośrednictwem osoby przybranej, potrzebę spotkania

 pod numerem telefonu 17 853 34 38,

  • złożyć wniosek osobiście w sekretariacie Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Rzeszowie.

W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia, tutejszy Urząd zawiadomi wnioskodawcę o tym fakcie, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji określonych w ustawie uprawnień.

 

Poniżej dokumenty udostępniane przez Urząd, niezbędne do wykonania usługi.

Materiały

Zgłoszenie usługi tłumacza
Zgłoszenie​_usługi​_tłumacza.docx 0.02MB
Klauzula informacyjna
Klauzula​_informacyjna.pdf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.10.2025 08:49 Stanisław Kostka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jolanta Binduga
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Obsługa osób niesłyszących i mających trudności w komunikowaniu się 3.0 03.10.2025 08:51 Stanisław Kostka
Obsługa osób niesłyszących i mających trudności w komunikowaniu się 2.0 03.10.2025 08:49 Stanisław Kostka
Obsługa osób niesłyszących i mających trudności w komunikowaniu się 1.0 03.10.2025 08:49 Stanisław Kostka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}