Obsługa osób niesłyszących i mających trudności w komunikowaniu się
Realizując zapisy Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) uprzejmie informujemy, że Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Rzeszowie zapewnia osobom mającym trudności w komunikowaniu się korzystanie:
- z pomocy osoby „przybranej” w kontaktach z Urzędem,
- z pomocy wybranego tłumacza: polskiego języka migowego (PJM), systemu języka migowego (SJM) i sposobu komunikowania się osób głuchoniemych (SKOGN).
Aby skorzystać z usług Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Rzeszowie, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się (świadczenia usług tłumacza PJM, SJM i SKOGN) należy co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem wypełnić formularz kontaktowy i po wypełnieniu wybrać jedną z poniższych możliwości:
- przesłać pocztą tradycyjną na adres: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, ul. Lubelska 46, 35-233 Rzeszów
- przesłać pocztą elektroniczną: wi_rzeszow(at)ijhars.gov.pl
- złożyć wniosek poprzez elektroniczną skrzynkę ePUAP: /WIJHARS-RZ/SkrytkaESP
- przesłać na adres e-doręczeń: AE:PL-45809-36042-SABVG-21
- zgłosić telefonicznie za pośrednictwem osoby przybranej, potrzebę spotkania
pod numerem telefonu 17 853 34 38,
- złożyć wniosek osobiście w sekretariacie Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Rzeszowie.
W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia, tutejszy Urząd zawiadomi wnioskodawcę o tym fakcie, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji określonych w ustawie uprawnień.
Poniżej dokumenty udostępniane przez Urząd, niezbędne do wykonania usługi.
Materiały
Zgłoszenie usługi tłumaczaZgłoszenie_usługi_tłumacza.docx 0.02MB Klauzula informacyjna
Klauzula_informacyjna.pdf 0.18MB
- Pierwsza publikacja:
- 03.10.2025 08:49 Stanisław Kostka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Jolanta Binduga
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Obsługa osób niesłyszących i mających trudności w komunikowaniu się | 3.0 | 03.10.2025 08:51 Stanisław Kostka |
| Obsługa osób niesłyszących i mających trudności w komunikowaniu się | 2.0 | 03.10.2025 08:49 Stanisław Kostka |
| Obsługa osób niesłyszących i mających trudności w komunikowaniu się | 1.0 | 03.10.2025 08:49 Stanisław Kostka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP