W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Kierownik Wydziału Analiz i Przeglądu Jakości Zamówień Publicznych w Krajowym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Warszawie

Zapraszamy do aplikowania

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa na okres próbny
Termin składania aplikacji: 28-12-2025

Informacje o ofercie

Widok na zaporę Świnna PorębaWidok na zaporę Świnna Poręba

Zakres obowiązków

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • kierowanie pracą Wydziału oraz zapewnianie sprawnej organizacji i koordynacji realizowanych zadań,
  • sprawowanie nadzoru nad doborem oraz przeprowadzaniem przeglądów jakości zamówień, w tym monitorowanie poprawności ich realizacji,
  • zatwierdzanie analiz i opinii dotyczących stosowania przepisów z zakresu zamówień publicznych oraz regulacji wewnętrznych,
  • utrzymywanie współpracy z organami kontroli oraz innymi podmiotami zewnętrznymi w obszarach związanych z działalnością Wydziału,
  • inicjowanie, organizowanie i koordynowanie szkoleń wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych,
  • zapewnienie doradztwa merytorycznego oraz upowszechnianie wiedzy dotyczącej zamówień publicznych w strukturach Wód Polskich,
  • weryfikowanie projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej oraz projektów zawiadomień dotyczących naruszenia dyscypliny finansów publicznych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Warszawa, ul. Chałubińskiego 8

Wymagania

CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY:

  • posiada wykształcenie wyższe magisterskie w obszarze zarządzania, administracji, prawa, zamówień publicznych, nauk ekonomicznych lub nauk społecznych,
  • ma minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z zamówieniami publicznymi,
  • zna przepisy ustaw: Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych, Kodeksu cywilnego, o finansach publicznych oraz Prawa pracy,
  • wykazuje się znajomością orzecznictwa w zakresie prawa zamówień publicznych,
  • ma doświadczenie w pracy z systemami: eZamówienia, eNotice2 oraz narzędziami do wyszukiwania i analizy przepisów prawa,
  • sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office, MS Teams,
  • posiada umiejętności przywódcze oraz doświadczenie w skutecznym kierowaniu zespołem,
  • wykazuje się rozwiniętymi kompetencjami analitycznymi i potrafi trafnie interpretować przepisy,
  • cechuje się samodzielnością, inicjatywą i odpowiedzialnością w podejmowaniu decyzji,
  • komunikuje się jasno i precyzyjnie oraz potrafi efektywnie współpracować z zespołem oraz różnymi interesariuszami,
  • pracuje rzetelnie i skrupulatnie, dbając o zgodność działań z obowiązującymi przepisami.

Wymagane dokumenty

Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego i załączenie aktualnego CV. 

Benefity

Benefity pracownicze

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Adres: Zapraszamy do aplikowania za pomocą poniższego przycisku
{"register":{"columns":[]}}