Skargi i wnioski
Przyjmowanie skarg i wniosków
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej pod adresem abuzabi.amb.rk@msz.gov.pl
Informujemy, że w sprawach skarg i wniosków,interesanci przyjmowani są w każdy pierwszy i trzeci wtorek miesiąca w godz. 15:00 - 16:00, po uprzednim umówieniu się na wizytę w okienku lub mailowo abuzabi.amb.rk@msz.gov.pl
Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) oraz adres skarżącego (wnioskodawcy). W przypadku, gdy skargi i wnioski nie zawierają ww. danych, pozostawia się je bez rozpoznania.
Więcej informacji w sprawach skarg i wniosków, a także informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO), jest dostępna na poniższych stronach internetowych MSZ:
Jakie informacje musi zawierać skarga i wniosek
- skarga i wniosek powinny zawierać: imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji;
- jeśli skarga i wniosek jest składana w interesie innej osoby - musi to nastąpić za jej zgodą; taką zgodę, wyrażoną w formie pisemnej, należy dołączyć do składanego pisma;
- w skardze i wniosku, w miarę możliwości, należy przedstawić jak najwięcej szczegółów opisujących zdarzenie, którego dotyczy dana sprawa. Jeżeli przedmiot sprawy nie będzie dotyczyć właściwości Ambasady RP w Abu Zabi, sprawa zostanie przesłana do organu właściwego.