W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

mLegitymacja

Jak uzyskać mLegitymację szkolną?

Do korzystania z mLegitymacji szkolnej niezbędna jest aplikacja mObywatel Junior, a warunkiem jej używania jest posiadanie Profilu Zaufanego. mLegitymacja wydawana jest wyłącznie uczniom, którzy posiadają fizyczną legitymację w formie papierowej lub plastikowej.

  1. O wydanie/anulowanie mLegitymacji może wnioskować uczeń za pośrednictwem szkolnego adresu email (i.nazwisko@uczen.szymanowski.edu.pl) lub rodzic/opiekun prawny za pomocą adresu email, który został podany jako adres kontaktowy. Wnioski przesyłane z innych adresów email będą odrzucane.
     
  2. Wyślij na adres e-mail: mlegitymacja@szymanowski.edu.pl wiadomość o temacie: Wniosek o wydanie mLegitymacji. W treści wiadomości podaj: Imię i nazwisko ucznia, datę wydania i datę ważności posiadanej przez tego ucznia legitymacji. Do wiadomości dołącz aktualne zdjęcie w formacie JPG, o wymiarach minimum 246 x 304 px.
     
  3. Po wydaniu przez sekretariat mLegitymacji w odpowiedzi na przesłany wniosek otrzymasz email z danymi logowania do platformy ZPE, w której znajdziesz kod QR potrzebny do aktywowania mLegitymacji w aplikacji mObywatel Junior. Dane do logowania możesz także odebrać osobiście w sekretariacie.
     
  4. W przypadku zagubienia fizycznej legitymacji (papierowej lub plastikowej) należy niezwłocznie przesłać na adres: mlegitymacja@szymanowski.edu.pl wiadomość o temacie: Wniosek o anulowanie mLegitymacji podając w treści imię i nazwisko ucznia.

Jak dodać mLegitymację szkolną do aplikacji mObywatel Junior?

Wszystkie informacje dla użytkowników zawarte są w załączonym w sekcji Materiały (poniżej) rządowym Informatorze dla ucznia i rodzica.

Materiały

mLegitymacja - Informator dla ucznia i rodzica
{"register":{"columns":[]}}