W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kontrola zamówień

Kontrola zamówień

Sposoby kontroli zamówień publicznych

Szanowni Państwo, przeprowadzamy dwa rodzaje kontroli:

  • kontrole ex-ante - przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego
  • kontrole ex-post - po podpisaniu umowy o zamówienie publiczne.

Dla usprawnienia procesu przekazywania kompletu dokumentów do kontroli zamówienia opracowaliśmy listy sprawdzające. Kompletną dokumentację przeprowadzonych postępowań wraz z wypełnioną listą prosimy przekazywać do opiekuna projektu.

Lista dokumentów - zamówienie udzielone w trybie zasada konkurencyjności FERC

Lista dokumentów - kontrola aneksów do umowy głównej – FERC

Lista dokumentów - zamówienie udzielone w trybie ustawy PZP - FERC

Przekazanie kompletnej dokumentacji jest niezbędne dla prawidłowej weryfikacji postępowania.

Obowiązkiem, który wynika z zawartych umów/porozumień o dofinansowanie jest przekazanie kompletu dokumentacji. Brak kompletu dokumentacji może na etapie kontroli ex-post skutkować korektą do 100% dofinansowania (zgodnie z taryfikatorem).

 

Wyniki kontroli zamówień publicznych

Kwestionariusz kontroli udzielania zamówień publicznych w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027