W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ruszył trzeci nabór wniosków w programie Cyfrowa Gmina

11.01.2021

Projekt Cyfrowa Gmina finansowany jest z Funduszy Europejskich w ramach programu React-EU i skierowany jest do wszystkich gmin w Polsce. Budżet programu to miliard złotych.

Białe logo projektu Cyfrowa Gmina na niebieskim tle, z oznaczeniami w prawym górnym rogu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszy Europejskich dla Programu Polska Cyfrowa. W prawej dolnej części strony ikony wiążące się z cyfrowym środowiskiem, np. laptop, chmura, certyfikat, folder.

Środki te gminy mogą wykorzystać m.in. na: zakup sprzętu, oprogramowania i licencji, edukację cyfrową dla pracowników JST i jednostek podległych oraz zapewnienie cyberbezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych.

Trzeci nabór w konkursie trwa od 11 stycznia do 10 lutego 2022 r.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z dokumentacją programu oraz materiałami pomocniczymi znajdującymi się na stronie konkursu.

Pytania dotyczące konkursu lub sposobu składania wniosku można zadawać mailowo lub dzwoniąc na infolinię.

Infolinia działa w godzinach 7:30-16:30 od poniedziałku do piątku:

Tel.:  +48 42 631 21 05

e-mail: cyfrowagmina@cppc.gov.pl

{"register":{"columns":[]}}