Powrót

Tytuł/stanowisko: Administrator ds. obsługi obywateli państw trzecich

Nabór na stanowisko administratora ds. obsługi obywateli państw trzecich w Wydziale Rozwoju i Współpracy Terytorialnej w Oddziale Projektów i Współpracy

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 31-12-2025

Informacje o ofercie

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
50-153 Wrocław pl. Powstańców Warszawy 1


Liczba stanowisk: 2

Wymiar etatu: 1

Wynagrodzenie zasadnicze: od 4666 do 5000 zł brutto

 

Projekt nr FAMI.02.01-IZ.00-0014/24, pn. "Zwiększenie dostępności i poprawa jakości usług dla obywateli państw trzecich na Dolnym Śląsku” dofinansowany z Funduszu Azylu, Migracji i Integracji 2021-2027 oraz budżetu państwa

 

Zakres obowiązków

  • odbieranie telefonów przychodzących na stanowiskach przeznaczonych do udzielania informacji w sprawach dotyczących obywateli państw trzecich,
  • dokładna weryfikacja rozmówcy i właściwa identyfikacja zgłaszanego przez interesanta zapotrzebowania informacyjnego,
  • udzielanie informacji telefonicznej, mailowej lub w bezpośredniej obsłudze interesanta w kwestiach dotyczących statusu sprawy dla złożonych wniosków pobytowych oraz kart pobytu i innych dokumentów wydawanych dla obywateli państw trzecich, zgodnie z danymi z systemów; informowanie o procedurach administracyjnych dotyczących obywateli państw trzecich,
  • obsługa beneficjentów projektu nr FAMI.02.01-IZ.00-0014/24 pt. „Zwiększenie dostępności i poprawa jakości usług dla obywateli państw trzecich na Dolnym Śląsku" dofinansowywanego ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji 2021-2027 oraz budżetu państwa w zakresie udzielania informacji nt. ogólnych zasad legalizacji pobytu i zatrudnienia obywateli państw trzecich oraz możliwości uzyskania obywatelstwa polskiego, wynikających z aktów prawnych i przepisów wykonawczych,
  • udzielanie interesantowi informacji na temat złożonego wniosku w celu umożliwienia prawidłowego dostarczenia niezbędnych w toku postępowań dokumentów, w oparciu o dane z systemów,
  • pomoc w zrozumieniu pism otrzymywanych z Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców,
  • przy obsłudze bezpośredniej interesanta pomoc przy wypełnianiu wniosków,
  • współpraca ze specjalistami i Koordynatorem w Zespole,
  • przyjmowanie uzupełnień dokumentów do sprawy w toku w ramach obsługi bezpośredniej w punkcie konsultacyjnym,
  • wykonywanie innych czynności, zgodnie z poleceniem przełożonych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu 50-153 Wrocław pl. Powstańców Warszawy 1

Wymagania

niezbędne wykształcenie: średnie

niezbędne doświadczenie zawodowe: 2 lata

pozostałe wymagania niezbędne: 

  • znajomość ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (wraz z późn. zm.),
  • znajomość ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (wraz z późn. zm.),
  • znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (wraz z późn. zm.),
  • komunikatywność, umiejętność argumentowania,
  • znajomość języka polskiego w mowie i piśmie na poziomie zaawansowanym,
  • znajomość co najmniej jednego języka obcego (angielski, ukraiński, rosyjski) na poziomie średniozaawansowanym.

 

wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • znajomość innych języków obcych niż wyżej wymienione w stopniu co najmniej komunikatywnym.

Wymagane dokumenty

Obligatoryjne

  • CV i list motywacyjny
  • Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego (KOPIA)
  • Oświadczenia dla osób aplikujących do pracy w Urzędzie (dostępne w sekcji "Materiały")

Fakultatywne

  • Dokument potwierdzający niepełnosprawność (KOPIA) - dotyczy kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (KOPIA)
  • Oświadczenie lustracyjne - dotyczy osób urodzonych przed 1.08.1972 r. (dostępne w sekcji "Materiały")

 

Benefity

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka” oraz dodatki świąteczne,
  • nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy,
  • pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników oraz ich dzieci, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach życiowych, niskooprocentowane pożyczki na cele mieszkaniowe z ZFŚS,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek,
  • dofinansowanie do zakupu okularów,
  • siedziba Urzędu znajduje się w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych,
  • dla osób dojeżdżających do pracy na rowerach oferujemy stojaki na rowery.

 

Dokumenty należy złożyć

  • osobiście do sekretariatu w budynku DUW we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 0200
  • lub elektronicznie przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem „Oferta zatrudnienia RWT/administrator/2025
  • lub w formie papierowej (pocztą) na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie ,,Oferta zatrudnienia RWT/administrator/2025 Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 71-340-64-08

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Anna Augustyniak
  • Telefon: 0713406408
  • e-mail: a.augustyniak@duw.pl
  • Adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu 50-153 Wrocław pl. Powstańców Warszawy 1

Materiały

Oświadczenie lustracyjne
Oświadczenie​_lustracyjne.pdf 0.64MB
Klauzula informacyjna RODO
Klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.13MB
Oświadczenia dla kandydatów
Oświadczenia​_dla​_kandydatów.pdf 0.59MB
{"register":{"columns":[]}}