W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Oddział Inwestycji, Remontów i Administrowania Mieniem

Kierownik oddziału:

Dawid Witecki


 Zadania oddziału:

 

1) planowanie realizacji inwestycji budowlanych;

2) sporządzanie programów inwestycyjnych dla planowanych inwestycji budowlanych realizowanych przez Biuro;

3) zlecanie wykonania dokumentacji projektowych na potrzeby realizacji inwestycji budowlanych;

4) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz umów w zakresie zadań Oddziału;

5) koordynacja realizacji inwestycji budowlanych wykonywanych przez firmy zewnętrzne na rzecz Urzędu;

6) rozliczanie zakończonych inwestycji budowlanych na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących;

7) nadzór nad prawidłową realizacją umów dotyczących zadań Oddziału;

8) planowanie nakładów finansowych niezbędnych do realizacji zadań Oddziału;

    1. (9) utrzymanie nieruchomości będących w trwałym zarządzie Urzędu w należytym stanie technicznym poprzez: bieżącą likwidację awarii stolarskich, ślusarskich, dekarskich, elektrycznych i hydraulicznych, bieżącą konserwację pomieszczeń i urządzeń technicznych, planowanie i realizację remontów bieżących, w tym nadzór nad realizacją bieżących prac remontowych wykonywanych przez firmy zewnętrzne, zlecanie wymaganych prawem przeglądów technicznych budynków, instalacji i urządzeń technicznych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, utrzymanie czystości i porządku, zapewnienie prawidłowego oznakowania komórek organizacyjnych Urzędu i pomieszczeń;
    2. gospodarowanie nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu w zakresie:
    1. prowadzenia spraw związanych z podatkami i opłatami lokalnymi dla potrzeb Urzędu,
    2. przejmowania i zbywania nieruchomości i lokali dla potrzeb Urzędu,
    3. użyczania i wynajmowania powierzchni podmiotom zewnętrznym;
    1. (11) uchylony;
    2. realizacja potrzeb Urzędu w zakresie bindowania, laminowania i dużych zleceń kserograficznych;
    3. realizacja potrzeb Urzędu w zakresie przenoszenia mienia Urzędu;
    4. obsługa tablic Urzędu z informacjami ogólnymi poprzez wywieszanie na nich ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych informacji dla potrzeb Urzędu;
    5. realizacja zadań związanych ze sprawozdawczością, wynikającą z programu badań statystycznych w zakresie sporządzania sprawozdania bilansowego nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej – G-02b;
    6. zarządzanie pomieszczeniami biurowymi wykorzystywanymi na potrzeby Urzędu;
    7. zapewnienie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości itp. w obiektach Urzędu.

 

{"register":{"columns":[]}}