W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków w najczęściej zadawanych pytaniach - nowa seria edukacyjna

14.03.2024

Od początku roku systematycznie przedstawiamy i wyjaśniamy różne zagadnienia dotyczące Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. W tym celu przygotowaliśmy kolejny cykl postów. Prezentujemy w nim najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na temat CEEB.

Slajder z napisem Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków - pytania i odpowiedzi

Cykl „CEEB – pytania i odpowiedzi ” został przygotowany by wyjaśnić powtarzające się pytania, które spływają od użytkowników systemu. Dotyczą one bazy i jej funkcjonalności, a także deklaracji czy inwentaryzacji budynków w CEEB.

Pytania wraz z odpowiedziami będziemy publikować w każdy czwartek na naszych profilach na:

Baza wiedzy o CEEB

Na stronie CEEB przygotowaliśmy bazę wiedzy o CEEB.

Dla ułatwienia korzystania z bazy, pytania podzielone są tematycznie. Przykładowe kategorie tematów: inwentaryzacja, zgłoszenie „kopciucha”, terminy czy jak wypełnić deklarację. Dodatkowo pytania zostały podzielone również według grup odbiorców np. właściciel/zarządca, gmina, lokalny administrator systemu.

Bazę na bieżąco aktualizujemy o kolejne pytania od użytkowników systemu CEEB.

{"register":{"columns":[]}}