W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dane teleadresowe

Udzielamy odpowiedzi na wystąpienia (pisma, e-maile), w których jest imię i nazwisko osoby występującej oraz adres do korespondencji (ulica, nr domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość) lub wystąpienia z kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Szczegółowe informacje dotyczące bezpiecznego podpisu elektronicznego znajdują się np. na stronie internetowej Narodowego Centrum Certyfikacji www.nccert.pl.

Zapraszamy do kontkatu z nami:

Korespondencję pisemną prosimy składać bezpośrednio w Kancelarii Ogólnej (pokój nr 12P, parter) we wtorki-piątki w godz. 8.15-16.15, a w poniedziałki w godz. 8.00-18.00 (od 8.00 do 8.15 i po godzinie 16.15 w pokoju przyjęć interesantów, na parterze budynku GUNB).

W przypadku skarg i wniosków istnieje również możliwość wnoszenia ich w formie ustnej do protokołu w siedzibie Urzędu, w pokoju przyjęć interesantów (parter), od wtorku do piątku także w godzinach od 8.15 do 16.15 oraz w poniedziałki w godzinach od 8.00 do 18.00.

Jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, ustalone godziny przyjmowania korespondencji oraz skarg do protokołu obowiązują odpowiednio w pierwszym dniu po dniu wolnym.

Skargi i wnioski, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawiamy bez rozpoznania (§ 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków - Dz. U. Nr 5, poz. 46).

Zapewniamy  osobom uprawnionym możliwość korzystania z pomocy tłumacza języka migowego. Dostępne są następujące środki wspierające komunikację:

Prosimy o zgłaszanie chęci skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego lub innej formy komunikowania się co najmniej na 3 dni robocze przed wizytą w Urzędzie (z wyłączeniem sytuacji nagłych) za pośrednictwem osoby przybranej, faksem lub mailem.

W celu usprawnienia obsługi osoby uprawnionej zalecamy, by w zgłoszeniu określić przedmiot sprawy oraz wskazać sposób kontaktowania się w sprawach związanych z ustaleniem terminu wizyty, formy komunikowania się itp.

Opłaty skarbowe należy wnosić na rachunek:

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
Centrum Obsługi Podatnika
21 1030 1508 0000 0005 5000 0070

bądź bezpośrednio w kasie Urzędu Dzielnicy Śródmieście:
ul. Nowogrodzka 43
(pon. 8:00 – 18:00, wt.-pt. 8:00 – 16:00).

NIP: 5261055132
REGON: 010849220

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.09.2025 15:25 Małgorzata Raczyńska-Szwejk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Lipińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dane teleadresowe 7.0 03.12.2025 08:45 Małgorzata Raczyńska-Szwejk
Dane teleadresowe 6.0 18.11.2025 10:57 Katarzyna Lipińska
Dane teleadresowe 5.0 27.10.2025 14:39 Katarzyna Lipińska
Dane teleadresowe 4.0 09.10.2025 08:37 Małgorzata Raczyńska-Szwejk
Dane teleadresowe 3.0 09.10.2025 08:37 Małgorzata Raczyńska-Szwejk
Dane teleadresowe 2.0 04.09.2025 10:25 Małgorzata Raczyńska-Szwejk
Dane teleadresowe 1.0 03.09.2025 15:25 Małgorzata Raczyńska-Szwejk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}