W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zawiadomienie Organu PSP dotyczącego instalacji fotowoltaicznej

Obowiązek zawiadamiania organu Państwowej Straży Pożarnej

Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 3 lit. c oraz art. 56 ust. 1a Ustawy z dnia 7  lipca 1994 r. Prawo budowlane Inwestor zobowiązany jest zawiadomić właściwego dla miejsca lokalizacji inwestycji komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej, o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej większej niż 6,5 kW.

Złożenie zawiadomienia

Zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych może być złożone:

  • Osobiście w sekretariacie na 2 piętrze  na ul. Wojewódzkiej 11, od poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 do godz. 15.00;
  • elektronicznie – na adres email: sekretariat@strazpozarna.katowice.pl
  • elektronicznie – za pośrednictwem platformy ePUAP: /PSPKatowice/SkrytkaESP;
  • Drogą elektroniczną poprzez platformę eDoręczenia: AE:PL-78715-42588-TBIHV-16
  • listownie na adres:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
ul. Wojewódzka 11, 40-026 Katowice

Wzór zawiadomienia dostępny poniżej.

Materiały

Zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych - wersja PDF
Zawiadomienie​_organu​_dotyczące​_instalacji​_fotowoltaicznej.pdf 0.09MB
Zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych - wersja edytowalna
Zawiadomienie​_organu​_dotyczące​_instalacji​_fotowoltaicznej.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}