Powrót

Tekst łatwy do czytania (ETR)

INFORMACJA O KOMENDZIE MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PIEKARACH ŚLĄSKICH

 

To jest budynek Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piekarach Śląskich, w skrócie Komenda.

Wejście do Komendy jest od ulicy Karola Miarki 14.   

Szefem Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej jest Pan Komendant Tomasz Dziechciarz. Komendant kieruje pracą Komendy. 

Komendant dba o to, żeby wszyscy strażacy wykonywali dobrze swoją służbę.

Panu Komendantowi pomaga Zastępca Komendanta i pracownicy oraz strażacy pracujący w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej i Sekcjach.

 

Czym zajmują się Komenda?

  • dba o bezpieczeństwo pożarowe na terenie miasta,
  • tworzy plany ratownicze oraz organizuje krajowy system ratowniczo-gaśniczy na terenie miasta,
  • kontroluje uzgadnianie projektów budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
  • szkoli strażaków oraz osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo pożarowe w zakładach pracy,
  • prowadzi akcje edukacyjne oraz informacyjne z bezpieczeństwa pożarowego,
  • wspiera różne inicjatywy społeczne z ochrony przeciwpożarowej.

 

 

Budynek Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej Piekarach Śląskich

 

Do budynku Komendy możesz wejść od  ulicy Karola Miarki 14.

Na wejściu przywita Ciebie pracownik, który pomoże załatwić sprawę.

 

Kontakt z pracownikami Komendy

 

Aby załatwić sprawę w Komendzie:

 

• zadzwoń pod numer +48 47 851 72 20  

• napisz wiadomość i wyślij ją na adres

  e-mailowy: sekretariat@kmpsppiekary.pl

• napisz pismo i wyślij je na adres:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piekarach Śląskich, ul. Karola Miarki 14, 41-940 Piekary Śląskie

 

napisz pismo i wyślij je za pomocą platformy e-PUAP:  skrytka ESP

ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma

Usług Administracji Publicznej.

Do tego sposobu musisz mieć Internet

i swoje konto w ePUAP.

 

Możesz też przyjść do Komendy i spotkać się

z pracownikiem w godzinach pracy Komendy.

Komenda jest otwarta w dni robocze

w godzinach od 7.30 do 15.30.

 

Zadzwoń najpierw pod numer +48 47 851 72 20, aby umówić wizytę.

 

Wszystkie informacje o Komendzie można znaleźć na stronach internetowych: https://www.gov.pl/web/kmpsp-piekary-slaskie

{"register":{"columns":[]}}