W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Procedura dotycząca zapewnienia dostępności Komendy Miejskiej PSP w Rudzie Śląskiej

Materiały

Procedura dotycząca zapewniania dostępności w KM PSP Ruda Śląska
Procedura​_dotycząca​_zapewniania​_dostępności​_w​_KM​_PSP​_Ruda​_Śląska.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie dostępności KM PSP Ruda Śląska
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności​_KM​_PSP​_Ruda​_Śląska.docx 0.02MB
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej w KM PSP Ruda Śląska
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej​_w​_KM​_PSP​_Ruda​_Śląska.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.06.2025 12:25 st. kpt. Maciej Małczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Maciej Małczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Procedura dotycząca zapewnienia dostępności Komendy Miejskiej PSP w Rudzie Śląskiej 1.0 23.06.2025 12:25 st. kpt. Maciej Małczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}