Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna
Kierownik Sekcji
asp. sztab. mgr Dariusz Kulpa
tel. 47 8517379
Starszy Inspektor Sztabowy
asp. Mariusz Franiel
tel. 47 8517381
Starszy Inspektor
Urszula Janasik
tel. 47 8517380
Zadania Sekcji Kwatermistrzowsko – Technicznej
W zakresie świadczenia kwatermistrzowskich:
- administrowanie oraz wskazówki dotyczące miejsc przeznaczonych do użytku i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy, planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie, a także prowadzenie stacji dysków komendy z przepisów (prowadzenie obiektów budowlanych);
- Niedopracowanie i opracowanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym wyposażeniu strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenie osobiste;
- prowadzenie obsługi mieszkaniowej i mundurowej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy;
- sprawdzanie badań i sprzętu, paliwa, materiałów, usług i napraw do testów wstępnych testów komendy ze szczególnym problemem;
- prowadzenie sprawowanie z przyznawaniem strażakom ekwiwalentu za remont i brak lokalu oraz pomoc na budownictwo mieszkaniowe;
- prowadzenie spraw socjalnych i bytowych pracowników dotyczących prawa do przejazdu na kosztach jednostek organizacyjnych PSP, dopłaty do wypoczynku, wraz ze zwrotem kosztów przejazdu oraz usług z zakresu korzystania ze sklepu z funduszu usług socjalnych;
- ułatwienia logistyczne działania ratownicze, narzędzia i narzędzia wsparcia przez narzędzia KSRG i inne JOP na terenie działania komendy oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych;
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i film przeglądowy komendy;
- prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej majątku;
- gospodarowanie składnikami majątku, w tym udział w przedsięwzięciach związanych z likwidacją zbędnych i zużytych składników majątku, utylizacja sprzedaż, oddanie w najem lub dzierżawę, nie wynagrodzenie przekazanie oraz darowizna ;
- sporządzanie przeglądu zakupów i robót budowlano - instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych płatniczych w dyspozycji komendy;
- realizacja zadań z postępowaniami odszkodowawczymi;
- systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu biologicznego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów oraz ustalanie z komórką realizującą sprawy operacyjne i ratownicze w tym zakresie;
- realizowanie prac dotyczących projektów z pozyskiwaniem środków z badań strukturalnych i celowych Unii Europejskiej iz innych źródeł;
- ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej, zapewnienie jego konserwacji;
- weryfikacja pod względem merytorycznym dokumentów zakupu;
- obsługa obsługi socjalnej pracowników cywilnych komendy z zakresu korzystania ze wsparcia socjalnego (ZFŚS);
- współdziałanie przy planowaniu systemów dyspozycyjnych, dowodzenia i współdziałania, a także systemów alarmowania na terenie działania komendy.
Zakres zadań technicznych:
- inicjowanie i podjęcie działań na rzecz wsparcia gotowości operacyjnej sprzętu transportowego;
- zobacz potrzeby, organizowanie przeglądów, napraw i nadzór nad naprawami i konserwacją sprzętu transportowego;
- prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów sprzętu transportowego;
- organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji sprzętu transportowego;
- prowadzenie rozliczeń eksploatacji sprzętu transportowego;
- prowadzenie kontroli nad: eksploatacja sprzętu transportowego, terminowości badań sprzętu technicznego znajdującego się na wyposażeniu komendy;
- zlecanie okresowych badań sprzętu specjalistycznego;
- prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi;
- Kontrolowanie i analizowanie testów prowadzących przez testy organizacyjne komendy dokumentacji eksploatacyjnej transportowego, aw szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
- opracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo pozyskiwanych samochodów i sprzętu silnikowego;
- nadzór nad funkcjonowaniem zaplecza zaplecza (ewidencja i legalizacja sprzętu), w tym warsztacie warsztatu obsługi sprzętu instalacji oddechowego, itp.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 07.12.2020 19:08 st. kpt. Mariusz Kita
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- st. kpt. Maciej Małczak
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna | 10.0 | 19.11.2025 13:50 Łukasz Latos |
| Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna | 9.0 | 16.06.2025 12:54 st. kpt. Maciej Małczak |
| Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna | 8.0 | 04.01.2024 10:45 mł. bryg. Mariusz Kita |
| Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna | 7.0 | 03.08.2023 12:50 st. kpt. Maciej Małczak |
| Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna | 6.0 | 03.08.2023 12:41 st. kpt. Maciej Małczak |
| Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna | 5.0 | 05.09.2022 17:41 st. kpt. Mariusz Kita |
| Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna | 4.0 | 09.12.2021 22:04 st. kpt. Mariusz Kita |
| Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna | 3.0 | 10.12.2020 07:09 st. kpt. Mariusz Kita |
| Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna | 2.0 | 08.12.2020 07:28 st. kpt. Mariusz Kita |
| Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna | 1.0 | 07.12.2020 19:08 st. kpt. Mariusz Kita |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP