W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna

Kierownik Sekcji
asp. sztab. mgr Dariusz Kulpa

tel. 47 8517379

Starszy Inspektor Sztabowy
asp. Mariusz Franiel

tel. 47 8517381

Starszy Inspektor
Urszula Janasik

tel. 47 8517380
 

Zadania Sekcji Kwatermistrzowsko – Technicznej

W zakresie świadczenia kwatermistrzowskich:

  1. administrowanie oraz wskazówki dotyczące miejsc przeznaczonych do użytku i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy, planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie, a także prowadzenie stacji dysków komendy z przepisów (prowadzenie obiektów budowlanych);
  2. Niedopracowanie i opracowanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym wyposażeniu strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenie osobiste;
  3. prowadzenie obsługi mieszkaniowej i mundurowej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy;
  4. sprawdzanie badań i sprzętu, paliwa, materiałów, usług i napraw do testów wstępnych testów komendy ze szczególnym problemem;
  5. prowadzenie sprawowanie z przyznawaniem strażakom ekwiwalentu za remont i brak lokalu oraz pomoc na budownictwo mieszkaniowe;
  6. prowadzenie spraw socjalnych i bytowych pracowników dotyczących prawa do przejazdu na kosztach jednostek organizacyjnych PSP, dopłaty do wypoczynku, wraz ze zwrotem kosztów przejazdu oraz usług z zakresu korzystania ze sklepu z funduszu usług socjalnych;
  7. ułatwienia logistyczne działania ratownicze, narzędzia i narzędzia wsparcia przez narzędzia KSRG i inne JOP na terenie działania komendy oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych;
  8. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i film przeglądowy komendy;
  9. prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej majątku;
  10. gospodarowanie składnikami majątku, w tym udział w przedsięwzięciach związanych z likwidacją zbędnych i zużytych składników majątku, utylizacja sprzedaż, oddanie w najem lub dzierżawę, nie wynagrodzenie przekazanie oraz darowizna ;
  11. sporządzanie przeglądu zakupów i robót budowlano - instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych płatniczych w dyspozycji komendy;
  12. realizacja zadań z postępowaniami odszkodowawczymi;
  13. systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu biologicznego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów oraz ustalanie z komórką realizującą sprawy operacyjne i ratownicze w tym zakresie;
  14. realizowanie prac dotyczących projektów z pozyskiwaniem środków z badań strukturalnych i celowych Unii Europejskiej iz innych źródeł;
  15. ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej, zapewnienie jego konserwacji;
  16. weryfikacja pod względem merytorycznym dokumentów zakupu;
  17. obsługa obsługi socjalnej pracowników cywilnych komendy z zakresu korzystania ze wsparcia socjalnego (ZFŚS);
  18. współdziałanie przy planowaniu systemów dyspozycyjnych, dowodzenia i współdziałania, a także systemów alarmowania na terenie działania komendy.

 

Zakres zadań technicznych:

  1. inicjowanie i podjęcie działań na rzecz wsparcia gotowości operacyjnej sprzętu transportowego;
  2. zobacz potrzeby, organizowanie przeglądów, napraw i nadzór nad naprawami i konserwacją sprzętu transportowego;
  3. prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów sprzętu transportowego;
  4. organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji sprzętu transportowego;
  5. prowadzenie rozliczeń eksploatacji sprzętu transportowego;
  6. prowadzenie kontroli nad: eksploatacja sprzętu transportowego, terminowości badań sprzętu technicznego znajdującego się na wyposażeniu komendy;
  7. zlecanie okresowych badań sprzętu specjalistycznego;
  8. prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi;
  9. Kontrolowanie i analizowanie testów prowadzących przez testy organizacyjne komendy dokumentacji eksploatacyjnej transportowego, aw szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
  10. opracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo pozyskiwanych samochodów i sprzętu silnikowego;
  11. nadzór nad funkcjonowaniem zaplecza zaplecza (ewidencja i legalizacja sprzętu), w tym warsztacie warsztatu obsługi sprzętu instalacji oddechowego, itp.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 19:08 st. kpt. Mariusz Kita
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Maciej Małczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 10.0 19.11.2025 13:50 Łukasz Latos
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 9.0 16.06.2025 12:54 st. kpt. Maciej Małczak
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 8.0 04.01.2024 10:45 mł. bryg. Mariusz Kita
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 7.0 03.08.2023 12:50 st. kpt. Maciej Małczak
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 6.0 03.08.2023 12:41 st. kpt. Maciej Małczak
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 5.0 05.09.2022 17:41 st. kpt. Mariusz Kita
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 4.0 09.12.2021 22:04 st. kpt. Mariusz Kita
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 3.0 10.12.2020 07:09 st. kpt. Mariusz Kita
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 2.0 08.12.2020 07:28 st. kpt. Mariusz Kita
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 1.0 07.12.2020 19:08 st. kpt. Mariusz Kita

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}