W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Informacje dla osób niesłyszacych lub słabosłyszących

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Chojnicach osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:

  • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC” . 
  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
    • e-mail na adres sekretariat.chojnice@straz.gda.pl
    • faksem na nr 52 395 64 15,
      WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
    • listownie na adres:
      Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Chojnicach, 89-600 Chojnice, ul. Gdańska 51
      z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
      (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)

2. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
3. wysłać pismo  na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Chojnicach, 89-600 Chojnice, ul. Gdańska 51,
4. wysłać e-mail na adres: sekretariat.chojnice@straz.gda.pl
5. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 52 395 64 00,

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-5 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, 
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN,

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ KP PSP Starogard Gdański.

Materiały

Wniosek o zapewnienie usługi tłumacza języka PJM, SJM i SKOGON podczas wizyty w KP PSP Chojnice
Wniosek​_o​_zapewnienie​_tłumacza.docx 0.02MB
Tekst łatwy do czytania - Easy To Read - ETR
O​_komendzie,​_straży​_pożarnej​_i​_więcej-dla​_osoby​_z​_niepełnosprawnością​_intelektualną​_wersja​_ETR-2.pdf 0.57MB
Plik odczytywany maszynowo
KP​_PSP​_CHOJNICE-​_tekst​_odzczytywany​_maszynowo.docx 0.02MB

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.06.2021 11:06 Bartosz Kosmalewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bartosz Kosmalewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 7.0 08.03.2024 08:50 Bartosz Kosmalewicz
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 6.0 25.01.2024 11:08 Bartosz Kosmalewicz
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 5.0 25.01.2024 11:03 Bartosz Kosmalewicz
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 4.0 25.01.2024 11:00 Bartosz Kosmalewicz
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 3.0 25.01.2024 08:19 Bartosz Kosmalewicz
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 2.0 24.01.2023 11:27 Bartosz Kosmalewicz
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 1.0 14.06.2021 11:06 Bartosz Kosmalewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}