W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie oraz monitorowanie zapewnienia przez Komendę Powiatową PSP w Gostyninie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Koordynator ds. dostępności sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie.

Koordynator do spraw dostępności

st.bryg. Andrzej Ledzion

Zastępca Komendanta Powiatowego PSP w Gostyninie

telefon: 24 236 02 04

e-mail: gostynin@mazowsze.straz.pl

 

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019, poz. 1696).

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 08:53 bryg. Andrzej Ledzion
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Operacyjny
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 3.0 28.12.2021 13:52 st.bryg. Andrzej Ledzion
Koordynator do spraw dostępności 2.0 14.06.2021 11:32 bryg. Andrzej Ledzion
Koordynator do spraw dostępności 1.0 07.12.2020 08:53 bryg. Andrzej Ledzion

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}