W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Powiatowy przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godzinach: 1530 – 1630.

Tryb załatwiania skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej PSP w Gostyninie odbywa się zgodnie z postanowieniami działu VII Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. 2020r., poz. 256 ze zmianami) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r., w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002r., Nr 5 poz. 46).

Skargi i wnioski mogą być kierowane w formie:

– ustnie do protokołu, przez zgłoszenie osobiste sprawy w komórce organizacyjno-kadrowej  komendy, gdzie pracownik sekretariatu sporządza „Protokół przyjęcia skargi /wniosku/” kierowanego do Komendanta Powiatowego PSP. W protokole zamieszcza się takie informacje jak: - data przyjęcia skargi, wniosku; imię, nazwisko i adres zgłaszającego; imię i nazwisko przyjmującego skargę, wniosek; zwięzły opis treści sprawy oraz podpisy przyjmującego i wnoszącego skargę lub wniosek.
 

– pisemnie.

 

Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.11.2020 19:57 bryg. Andrzej Ledzion
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji i archiwizacji
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 1.0 28.11.2020 19:57 bryg. Andrzej Ledzion

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}