Skargi i wnioski
Komendant Powiatowy przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godzinach: 1530 – 1630.
Tryb załatwiania skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej PSP w Gostyninie odbywa się zgodnie z postanowieniami działu VII Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. 2020r., poz. 256 ze zmianami) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r., w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002r., Nr 5 poz. 46).
Skargi i wnioski mogą być kierowane w formie:
– ustnie do protokołu, przez zgłoszenie osobiste sprawy w komórce organizacyjno-kadrowej komendy, gdzie pracownik sekretariatu sporządza „Protokół przyjęcia skargi /wniosku/” kierowanego do Komendanta Powiatowego PSP. W protokole zamieszcza się takie informacje jak: - data przyjęcia skargi, wniosku; imię, nazwisko i adres zgłaszającego; imię i nazwisko przyjmującego skargę, wniosek; zwięzły opis treści sprawy oraz podpisy przyjmującego i wnoszącego skargę lub wniosek.
– pisemnie.
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
- Pierwsza publikacja:
- 28.11.2020 19:57 bryg. Andrzej Ledzion
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji i archiwizacji
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 1.0 | 28.11.2020 19:57 bryg. Andrzej Ledzion |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP