Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej kp psp w gostyninie.
- Data publikacji strony internetowej: 5 grudnia 2020 r.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 17 marca 2025 r.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych, wszystkie nowe filmy dodawane na stronie będą miały napisy.
- Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie www.archiwum.straz.pl nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Data sporządzenia deklaracji: 5 grudnia 2020 r.
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: 17 marca 2025 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Skróty klawiszowe
- Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
- Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab (dalej) i Shift+TAB (wstecz).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Michała Borkowskiego - e-mail: gostynin@mazowsze.straz.pl lub telefonicznie 24 236 02 04.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Wzór wniosku o nazwie "Wniosek o żądanie dostępności cyfrowej" do pobrania na dole strony.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
st. bryg. Andrzej Ledzion - Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie,
Adres: ul. Przemysłowa 1, 09-500 Gostynin
e-mail: gostynin@mazowsze.straz.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
brak
Dostępność architektoniczna
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie, ul. Przemysłowa 1, 09-500 Gostynin.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z koordynatorem ds. dostępności architektonicznej, którego funkcję pełni mł. bryg. Michał Borkowski, e-mail: gostynin@mazowsze.straz.pl lub tel. 24 236 02 04.
Przed budynkiem Komendy znajduje się parking dla pojazdów. Do budynku można wejść wejściem głównym i pomocniczym, które znajdują się od strony parkingu. Wejście główne nie jest przystosowane dla wózków inwalidzkich (stopnie schodowe). Wejście pomocnicze zostało przystosowane dla wózków inwalidzkich za pomocą dźwigu przyściennego, za pomocą, którego można dostać się na parter budynku. Na parterze dostępne są korytarze dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, natomiast klatka schodowa na I piętro nie posiada dostępności dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na parterze budynku znajduje się Stanowisko Kierowania gdzie możesz złożyć dokumenty lub zapytać jak załatwić sprawę. W celu sprawnego dostania się do środka budynku zadzwoń pod numer telefonu 24 236 02 00. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. Koordynatorem ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej jest mł. bryg. Michał Borkowski, e-mail: gostynin@mazowsze.straz.pl lub tel. 24 236 02 04.
Do budynku i wszystkich pomieszczeń z wyłączeniem pomieszczeń technicznych można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Komenda Powiatowa PSP nie dysponuje przenośną pętlą indukcyjną umożliwiającą obsługę osób słabosłyszących.
W budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Można skorzystać z tłumacza on-line przeznaczonego dla osób niesłyszących dostępnego na stronie internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej. Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu.
- Pierwsza publikacja:
- 28.11.2020 18:33 bryg. Andrzej Ledzion
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- z-ca Komendanta Powiatowego
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Deklaracja dostępności | 23.0 | 18.06.2025 11:00 Michał Borkowski |
| Deklaracja dostępności | 22.0 | 18.06.2025 10:58 Michał Borkowski |
| Deklaracja dostępności | 21.0 | 18.06.2025 10:45 Michał Borkowski |
| Deklaracja dostępności | 20.0 | 17.06.2025 12:28 Michał Borkowski |
| Deklaracja dostępności | 19.0 | 17.06.2025 12:25 Michał Borkowski |
| Deklaracja dostępności | 18.0 | 19.03.2025 15:08 Michał Borkowski |
| Deklaracja dostępności | 17.0 | 17.03.2025 13:29 Michał Borkowski |
| Deklaracja dostępności | 16.0 | 17.03.2025 13:17 Michał Borkowski |
| Deklaracja dostępności | 15.0 | 21.02.2025 14:30 Michał Borkowski |
| Deklaracja dostępności | 14.0 | 21.02.2025 14:30 Michał Borkowski |
| Deklaracja dostępności | 13.0 | 21.02.2025 14:11 Michał Borkowski |
| Deklaracja dostępności | 12.0 | 21.02.2025 13:59 Michał Borkowski |
| Deklaracja dostępności | 11.0 | 21.02.2025 13:56 Michał Borkowski |
| Deklaracja dostępności | 10.0 | 21.02.2025 13:49 Michał Borkowski |
| Deklaracja dostępności | 9.0 | 02.04.2024 10:54 st.bryg. Andrzej Ledzion |
| Deklaracja dostępności | 8.0 | 02.04.2024 10:53 st.bryg. Andrzej Ledzion |
| Deklaracja dostępności | 7.0 | 27.03.2024 12:49 st.bryg. Andrzej Ledzion |
| Deklaracja dostępności | 6.0 | 30.03.2023 12:17 st.bryg. Andrzej Ledzion |
| Deklaracja dostępności | 5.0 | 04.04.2022 13:15 st.bryg. Andrzej Ledzion |
| Deklaracja dostępności | 4.0 | 31.03.2022 13:53 st.bryg. Andrzej Ledzion |
| Deklaracja dostępności | 3.0 | 15.10.2021 07:30 bryg. Andrzej Ledzion |
| Deklaracja dostępności | 2.0 | 14.10.2021 14:49 bryg. Andrzej Ledzion |
| Deklaracja dostępności | 1.0 | 28.11.2020 18:33 bryg. Andrzej Ledzion |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP