W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja ds. kwatermistrzowskich i technicznych

E-mail:

kwatermistrz@kppspluban.pl

mł. technik

sekc. Krzysztof Wywioł

Telefon:

75 722 20 31 wew. 07

E-mail:

k.wywiol@kppspluban.pl

Referent

Renata Grodecka

Telefon:

75 722 20 31 wew. 08

E-mail:

r.grodecka@kppspluban.pl

Do zadań sekcji d/s kwatermistrzowskich i technicznych należy:

1)    administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie;
2)    prowadzenie spraw mieszkaniowych i mundurowych strażaków komendy powiatowej;
3)    dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń  i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
4)    zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty krajowego systemu ratowniczo – gaśniczego na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych;
5)    prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku;
6)    likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku;
7)    realizacja zakupów i robót budowlanych ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej;
8)    prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy powiatowej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowawczych prowadzonych przez dowódców jrg i kierowników komórek organizacyjnych komendy powiatowej;
9)   analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych i dowódcą jednostki ratowniczo-gaśniczej priorytetów w tym zakresie;
10)    udział w pracach dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł;
11)    inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego;
12)    prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych;
13)    nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy powiatowej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych
14)    organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych
15)     rozliczanie zużycia paliwa, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych na podstawie okresowych kart pracy pojazdów oraz sprzętu silnikowego
16)    nadzór nad prowadzeniem okresowych kart pracy pojazdów oraz sprzętu silnikowego;
17) przyjmowanie i ewidencja oświadczeń majątkowych strażaków i pracowników korpusu służby cywilnej;
18)    analizowanie oświadczeń majątkowych na podstawie upoważnienia udzielonego przez komendanta powiatowego

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 12:59 Bartłomiej Oleszczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bartłomiej Oleszczuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja ds. kwatermistrzowskich i technicznych 4.0 09.02.2024 15:08 Janusz Gabryś
Sekcja ds. kwatermistrzowskich i technicznych 3.0 09.02.2024 15:05 Janusz Gabryś
Sekcja ds. kwatermistrzowskich i technicznych 2.0 26.05.2022 15:08 Janusz Gabryś
Sekcja ds. kwatermistrzowskich i technicznych 1.0 08.12.2020 12:59 Bartłomiej Oleszczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}