W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami

Koordynator ds. dostępności

Koordynator ds. dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
•    wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
•    przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
•    monitorowanie działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu pełni mgr Anna Jastrzębska – starszy specjalista, samodzielne stanowisko ds. organizacyjnych tel. 75 7222031 numer wewnętrzny 00, e-mail: a.jastrzebska@kppspluban.pl

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
27.06.2021 09:54 Bartłomiej Oleszczuk
Pierwsza publikacja:
14.06.2021 12:05 Bartłomiej Oleszczuk
Plany i Raporty

Materiały

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport​_o​_stanie​_zapewniania​_dostępności​_podmiotu​_publicznego.pdf 0.33MB
Plan działania na rzec poprawy zapewnienia dostepności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu w 2021 roku
Plan​_działania.pdf 0.15MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
27.06.2021 09:54 Bartłomiej Oleszczuk
Pierwsza publikacja:
14.06.2021 12:05 Bartłomiej Oleszczuk
Aplikacja mobilna Alarm112

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji uruchomiło aplikację mobilną Alarm112 do wysyłania zgłoszeń alarmowych do Centrum Powiadamiana Ratunkowego.

 

Aplikacja mobilna Alarm112 umożliwia w sytuacji zagrożenia życia, zdrowia, mienia, środowiska, bezpieczeństwa i porządku publicznego przekazanie zgłoszenia alarmowego do Centrum Powiadamiania Ratunkowego, przez osoby, które nie mogą wykonać połączenia głosowego, w szczególności osoby głuche i niedosłyszące.

W Alarm112 możliwe jest  poprzez wybór odpowiednich piktogramów określenie rodzaju i miejsca zdarzenia oraz wskazanie służby, której pomoc jest konieczna.

Przekazane w ten sposób informacje umożliwiają Operatorowi Numerów Alarmowych przekazanie zdarzenia do odpowiednich, ze względu na rodzaj i miejsce zdarzenia służb ratunkowych.

Aby skorzystać z aplikacji mobilnej Alarm112 należy pobrać aplikację i dokonać rejestracji.

Aplikacja mobilna Alarm112 dostępna jest dla dwóch systemów operacyjnych Android i iOS.

Pobierz aplikację mobilną Alarm112

Pamiętaj! Korzystaj z aplikacji mobilnej Alarm112 tylko w sytuacji zagrożenia!

Korzystaj z numeru alarmowego 112 odpowiedzialnie!

Wideo