W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja ds. Finansowych

Główny Księgowy

kpt. Kinga Kruczek

e-mail: k.kruczek@strazlubin.pl

 

Starszy Technik

sekc. Weronika Lewandowska

e-mail: w.lewandowska@strazlubin.pl

 

 

Dane kontaktowe do sekcji

tel.: 76 846-18-45 – Główny Księgowy

tel.: 76 846-18-45 - Starszy Technik

e-mail: kplubin@kwpsp.wroc.pl

 

Do zakresu działań sekcji należy:

  1. Sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta powiatowego nad gospodarką finansową;
  2. prowadzenie rachunkowości komendy powiatowej;
  3. prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającej zwłaszcza na:
  1. wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji komendy powiatowej;
  2. zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez komendę powiatową,
  3. przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
  4. zapewnieniu terminowego ściągania należności;
  5. analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy powiatowej;
  6. prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych);
  7. nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy powiatowej;
  8. prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych;
  9. realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł;
  10. likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku;
  11. prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku;
  12.   realizacja zadań w zakresie dotacji dla jednostek OSP:

1) nadzór nad przygotowaniem umów o dofinansowanie;

2)  nadzór nad procesem wnioskowania o dotacje - obsługa Systemu OD OSP.

{"register":{"columns":[]}}