W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Klauzula informacyjna (RODO)

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Malborku (82-200 Malbork, ul. Wybickiego 1, tel. 55 270 21 30, fax. 55 270 21 40, e-mail: sekretariat.malbork@straz.gda.pl).
  2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Sylwia Rudyk, (80-251 Gdańsk, ul. Sosnowa 2, tel. 58 347 78 00, fax. 58 347 78 33, mail: iod@straz.gda.pl).
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji czynności związanych z  przyznawaniem orderów i odznaczeń państwowych oraz resortowych (m. in. wnioskowanie, wręczanie, przekazywanie).
  4. Odbiorcami danych są jednostki organizacyjne PSP oraz inne organy i podmioty na mocy przepisów odrębnych ustaw oraz podmioty przetwarzające na rzecz administratora.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu zgodny z przepisami wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany
    w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej.
  6. Posiada Pani/Pan prawo do:
  • żądania dostępu do treści swoich danych,
  • sprostowania swoich danych,
  • usunięcia danych, przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody; w pozostałych przypadkach, w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
  • ograniczenia przetwarzania swoich danych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  1. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531-03-00, fax. 22 531-03-01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy Rozporządzenia.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  3. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

W celu zapewnienia odpowiedniego i efektywnego poziomu ochrony danych oraz dbałość o dobro osób fizycznych, w tym pracowników i funkcjonariuszy informujemy że przygotowane zostały klauzule:

Materiały

Klauzula informacyjna
klauzula-informacyjna.pdf 0.38MB
Zakres odpowiedzialności oraz podział zadań współadministratorów
Zakres-odpowiedzialnoÅ​_ci-oraz-podziaÅ​_-zadaÅ​_-wspóÅ​_administratorów.pdf 0.24MB
Odpowiedzialność i zadania innych niż PSP jednostek ochrony przeciwpożarowej
OdpowiedzialnoÅ​_Ä​_-i-zadania-innych-niż-PSP-jednostek-ochrony-przeciwpożar-.pdf 0.22MB
1.Działania​_ratowniczo-gaśnicze
1.Działania​_ratowniczo-gaśnicze.docx 0.02MB
2.Monitoring​_wizyjny
2.Monitoring​_wizyjny.docx 0.02MB
3.Korespondencja,​_kontrahenci
3.Korespondencja,​_kontrahenci.docx 0.02MB
4.Prowadzenia​_czynnosci​_kontrolno​_rozpoznawczych
4.Prowadzenia​_czynnosci​_kontrolno​_rozpoznawczych.docx 0.02MB
5.ZDR​_i​_ZZR
5.ZDR​_i​_ZZR.docx 0.02MB
6.Fundusz​_Socjalny
6.Fundusz​_Socjalny.docx 0.02MB
7.Nabór​_do​_służby​_i​_pracy
7.Nabór​_do​_służby​_i​_pracy.docx 0.02MB
8.Szkolenia
8.Szkolenia.docx 0.02MB
9.Zamowienia​_publiczne
9.Zamowienia​_publiczne.docx 0.02MB
10.Odbiory​_umowy
10.Odbiory​_umowy.docx 0.02MB
11.Konkursy​_i​_imprezy​_okolicznościowe
11.Konkursy​_i​_imprezy​_okolicznościowe.docx 0.02MB
12.Zawody​_sportowe
12.Zawody​_sportowe.docx 0.02MB
13.Gospodarka​_transportowa
13.Gospodarka​_transportowa.docx 0.02MB
14.Postepowania​_administracyjne
14.Postepowania​_administracyjne.docx 0.02MB
15.Odbiory​_robót​_i​_usług
15.Odbiory​_robót​_i​_usług.docx 0.02MB
16.Obsługa procesu sprawdzenia lustracyjnego
Obsługa​_procesu​_sprawdzenia​_lustracyjnego.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.09.2020 09:25 Adam Nosko
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adam Nosko/ Jolanta Śmiertka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Klauzula informacyjna (RODO) 6.0 02.08.2023 12:07 Adam Nosko
Klauzula informacyjna (RODO) 5.0 03.11.2022 11:28 Adam Nosko
Klauzula informacyjna (RODO) 4.0 03.11.2022 11:27 Adam Nosko
Klauzula informacyjna (RODO) 3.0 02.07.2021 10:28 Adam Nosko
Klauzula informacyjna (RODO) 2.0 25.09.2020 10:25 Adam Nosko
Klauzula informacyjna (RODO) 1.0 17.09.2020 09:25 Adam Nosko

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}