Koordynator do spraw dostępności
20.06.2025
Koordynator do spraw dostępności
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Nowym Dworze Mazowieckim. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.
Koordynator dostępności:
Funkcję Koordynatora dostępności w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej, dostępności architektonicznej oraz dostępności cyfrowej pełni:
kpt. Paweł Plagowski (operacyjny@ndm-straz.pl , (22) 765 81 45)
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz.1062) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001696
- Pierwsza publikacja:
- 25.06.2025 15:32 kpt. Paweł Plagowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- kpt. Paweł Plagowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Koordynator do spraw dostępności | 1.0 | 25.06.2025 15:32 kpt. Paweł Plagowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP