W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

20.06.2025

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Nowym Dworze Mazowieckim. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynator dostępności:

Funkcję Koordynatora dostępności w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej, dostępności architektonicznej oraz dostępności cyfrowej pełni:

kpt. Paweł Plagowski (operacyjny@ndm-straz.pl , (22) 765 81 45) 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.06.2025 15:32 kpt. Paweł Plagowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Paweł Plagowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 1.0 25.06.2025 15:32 kpt. Paweł Plagowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}