W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Nowym Dworze Mazowieckim. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynator dostępności:

Funkcję Koordynatora dostępności w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej, dostępności architektonicznej oraz dostępności cyfrowej pełni:

kpt. Paweł Plagowski (operacyjny@ndm-straz.pl , (22) 765 81 45) 

Materiały

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami
Deklaracja Dostępności
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.06.2025 15:36 kpt. Paweł Plagowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Paweł Plagowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 2.0 26.06.2025 07:14 kpt. Paweł Plagowski
Koordynator do spraw dostępności 1.0 25.06.2025 15:36 kpt. Paweł Plagowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}