Koordynator ds dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1411) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie pełni st. kpt. Michał Wójtowicz – Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Oławie, tel. 71 313 40 45 numer wewnętrzny 02, e-mail: zastepca.olawa@kwpsp.wroc.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.01.2021 14:43 Krzysztof Gielsa
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Zastępca Komendanta Powiatowego
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds dostępności 4.0 27.03.2025 12:45 Michał Wójtowicz
Koordynator ds dostępności 3.0 20.05.2024 09:51 Michał Wójtowicz
Koordynator ds dostępności 2.0 29.01.2024 12:01 Michał Wójtowicz
Koordynator ds dostępności 1.0 27.01.2021 14:43 Krzysztof Gielsa

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}