W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat dot. ograniczeń w funkcjonowaniu Komendy

24.01.2022

Zdjęcie przestawia napis w kolorze białym o treści "Komunikat dotyczący ograniczeń w funkcjonowaniu Komendy". W tle postać strażaka przed którym widać palącą się trawę.

Ograniczenia w funkcjonowaniu Komendy Powiatowej PSP w Pabianicach

Od 24 stycznia 2022 r. do odwołania wprowadza się ograniczenia w funkcjonowaniu Komendy Powiatowej PSP w Pabianicach w zakresie wskazanym poniżej:

  1. Komenda prowadzi bezpośrednią obsługę interesantów w sprawach wymagających osobistego stawienia się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie.
  2. Komenda prowadzi obsługę interesantów poprzez Punkt Kancelaryjny, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
  3. We wszystkich sprawach, prowadzonych przez tutejszą komendę, można kontaktować się z pracownikami telefonicznie i mailowo lub przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną, a także za pośrednictwem ePUAP, z uwzględnieniem zakresu podanego w informacjach szczegółowych zawartych w pkt. 6.
  4. Numery telefonów kontaktowych znajdują się w zakładce KONTAKT na stronie internetowej Komendy oraz w pkt. 6.
  5. Na umówioną wizytę należy przychodzić do Komendy nie wcześniej niż 10 minut przed umówioną godziną, pamiętając o obowiązku zakrywania ust i nosa (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami).
  6. Informacje szczegółowe:
  • SPRAWY dotyczące zakresu WYDZIAŁU KONTROLNO ROZPOZNAWCZEGO – dokumenty należy przesłać na adres siedziby lub składać w Punkcie Kancelaryjnym. Osobiste załatwianie sprawy możliwe jest jedynie w sytuacjach wymagających bezpośredniego kontaktu z uwagi na skomplikowany charakter postępowania i inne czynniki uniemożliwiające lub w sposób znaczący utrudniające jego prowadzenie, wyłącznie po telefonicznym umówieniu terminu i godziny wizyty. Kontakt w tej sprawie pod numerem telefonu: +48 42 22 54 300.
  • SKŁADANIE SKARG I WNIOSKÓW  – złożenie pisemne poprzez przesłanie korespondencji na adres siedziby lub poprzez mail lub ePUAP. Osobiście: interesanci obsługiwani będą wyłącznie po telefonicznym umówieniu terminu i godziny wizyty, kontakt w tej sprawie pod numerem telefonu: +48 42 22 54 300.
{"register":{"columns":[]}}