W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zaświadczenie o zdarzeniu

W celu otrzymania zaświadczenia o zdarzeniu należy dokonać opłaty skarbowej na konto bankowe Urzędu Miejskiego w Pabianicach w kwocie 17 zł. W tytule wpłaty należy wypisać: „opłata skarbowa od zaświadczenia w PSP”.

Dane konta bankowego, na które należy dokonywać wpłat:

GETIN NOBLE BANK S.A.
58 1560 0013 2473 5210 8000 0002

Urząd Miejski w Pabianicach
ul. Zamkowa 16


Opłaty można dokonywać w następujący sposób:

  1. osobiście w kasie Urzędu Miejskiego w Pabianicach (Pabianice, ul. Zamkowa 16);
  2. przelewem bankowości elektronicznej;
  3. osobiście w oddziałach Getin Noble Banku;
  4. osobiście w Urzędzie Pocztowym.

 

Wnioski o zaświadczenie wraz z potwierdzeniem dokonania opłaty skarbowej można składać:

  1. pocztą elektroniczną (zeskanowany wniosek + potwierdzenie wpłaty);
  2. przesłać fax-em na nr (42) 22 54 326;
  3. osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pabianicach przy ul. Jana Kilińskiego 4.

Materiały

Wniosek o wydanie zaświadczenia o zdarzeniu
wniosek​_o​_zaświadczenie​_izz.pdf 0.12MB
Wniosek o wydanie zaświadczenia o zdarzeniu
wniosek​_o​_zaświadczenie​_izz.docx 0.02MB