W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie wyników II i III etapu naboru (PK.1110.1.2025)

04.11.2025

Komisja Kwalifikacyjna powołana przez Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Pabianicach przeprowadziła w dniach 28-29.10.2025 r., test sprawności fizycznej, który składał się z prób sprawnościowych (podciąganie na drążku/rzut piłką lekarską i bieg po kopercie), próby wydolnościowej (Beep test) oraz sprawdzianu braku lęku wysokości.

Po lewej stronie na pierwszym planie biały napis o treści "Ogłoszenie wyników II i III etapu naboru". Poniżej na dole grafiki Logo PSP w wersji białej z napisami po prawej jego stronie o treści "Państwowa Straż Pożarna" oraz Komenda Powiatowa PSP w Pabianicach. Po prawej stronie grafiki zdjęcie naszywek na mundurze, u góry jaskrawa naszywka z napisem "PSP", pod spodem czarna naszywka z napisem "Pabianice".

Do testu sprawności fizycznej zakwalifikowano 36 osób. 

Do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego (ocena dokumentów kandydata) zakwalifikowało się 5 kandydatów wg danych w poniższej tabeli:

L.p. Nr identyfikacyjny
1. 4/2025
2. 8/2025
3. 18/2025
4. 35/2025
5. 36/2025

 

Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani do V etapu naboru do służby w Państwowej Straży Pożarnej po opublikowaniu listy osób kandydatów zakwalifikowanych do testu wiedzy winni w terminie do 3 dni od opublikowania ww. listy, złożyć następujące dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „NABÓR STARSZY INSPEKTOR SZTABOWY”– Imię i Nazwisko.

  1. kserokopia książeczki wojskowej z uwidocznionymi danymi osobowymi kandydata i zapisem dotyczącym uregulowanego stosunku do służby wojskowej – przeniesiony do rezerwy (nie dotyczy kobiet), 
  2. kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby,
  3. kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wyszkolenie lub posiadane umiejętności (obustronna kopia dokumentów),
  4. zaświadczenie o udziale w działaniach ratowniczo-gaśniczych lub w ćwiczeniach organizowanych przez jednostki organizacyjne Państwowej Straży Pożarnej o ile kandydat jest członkiem ochotniczej straży pożarnej - zał. Nr 2. 

Dokumenty należy składać w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Pabianicach, ul. Kilińskiego 4 (w godz. od 8:00 do 15:00) lub listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pabianicach, ul. Kilińskiego, 95-200 Pabianice z dopiskiem „STARSZY INSPEKTOR SZTABOWY” (liczy się data wpływu aplikacji do sekretariatu komendy, a nie stempla pocztowego).

Złożenie przez kandydata dokumentów niekompletnych lub niespełnienie przez niego wymogów określonych w ogłoszeniu jest równoznaczne z uzyskaniem negatywnego wyniku z postępowania kwalifikacyjnego.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.11.2025 13:44 Bartosz Angiel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział logistyczno-organizacyjny
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie wyników II i III etapu naboru (PK.1110.1.2025) 2.0 04.11.2025 19:01 Bartosz Angiel
Ogłoszenie wyników II i III etapu naboru (PK.1110.1.2025) 1.0 04.11.2025 13:44 Bartosz Angiel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}