W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Przasnyszu. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynatorzy dostępności:

Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej

st . str. Diana Anna Ćwiek (kadry@straz-przasnysz.pl, (29) 752-65-43) 

 

Koordynator dostępności architektonicznej      

st. asp. Rafał Sekuna (pt@straz-przasnysz.pl, (29) 752-65-38)

 

Koordynator dostępności cyfrowej       

st. kpt. Tomasz Krawczyk (tkrawczyk@straz-przasnysz.pl, (29) 752-65-34)

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.06.2025 08:26 asp. Rafał Sekuna
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. mgr inż. poż. Tomasz Krawczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 1.0 23.06.2025 08:26 asp. Rafał Sekuna

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}