Koordynator do spraw dostępności
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Przasnyszu. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.
Koordynatorzy dostępności:
Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej
st . str. Diana Anna Ćwiek (kadry@straz-przasnysz.pl, (29) 752-65-43)
Koordynator dostępności architektonicznej
st. asp. Rafał Sekuna (pt@straz-przasnysz.pl, (29) 752-65-38)
Koordynator dostępności cyfrowej
st. kpt. Tomasz Krawczyk (tkrawczyk@straz-przasnysz.pl, (29) 752-65-34)
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz.1062) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001696
- Pierwsza publikacja:
- 23.06.2025 08:26 asp. Rafał Sekuna
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- st. kpt. mgr inż. poż. Tomasz Krawczyk
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Koordynator do spraw dostępności | 1.0 | 23.06.2025 08:26 asp. Rafał Sekuna |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP