W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Przasnyszu. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

Koordynatorzy dostępności:

Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej
st. str. Diana Anna Ćwiek (kadry@straz-przasnysz.pl, 29 752 65 43)

Koordynator dostępności architektonicznej      
st. asp. Rafał Sekuna (pt@straz-przasnysz.pl, 29 752 65 38)
 
Koordynator dostępności cyfrowej       
st. kpt. Tomasz Krawczyk (pr@straz-przasnysz.pl, 29 752 65 34)

{"register":{"columns":[]}}