W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - sprzątanie pomieszczeń komendy

03.12.2021

Zapraszamy do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia na sprzątanie pomieszczeń Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sokółce, 16-100 Sokółka, Plac Kościuszki 4 zgodnie z wymaganiami wynikającymi z poniższej dokumentacji.

Materiały

1. Ogłoszenie postępowani​_Opis przedmiotu zamówienia - sprzatanie pomieszczeń KP PSP Sokółka
1​_Ogłoszenie​_postępowani​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_-​_sprzatanie​_pomieszczeń​_KP​_PSP​_Sokółka.pdf 0.32MB
2. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
2​_Załącznik​_nr​_1​_-​_Formularz​_ofertowy.pdf 0.18MB
3. Załącznik nr 2 - Klauzula informacyjna
3​_Załącznik​_nr​_2​_-​_Klauzula​_informacyjna.pdf 0.25MB
4. Załącznik nr 3 - Projekt umowy
4​_Załącznik​_nr​_3​_-​_Projekt​_umowy.pdf 0.28MB
5. Informacja z otwarcia ofert - sprzątanie pomieszczeń
5​_Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_-​_sprzątanie​_pomieszczeń.pdf 0.18MB
6. Informacja o wyborze oferty - sprzątanie
6​_Informacja​_o​_wyborze​_oferty​_-​_sprzątanie.pdf 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.12.2021 14:54 Zbigniew Makar
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mariusz Miszkin
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe - sprzątanie pomieszczeń komendy 3.0 10.12.2021 18:18 Zbigniew Makar
Zapytanie ofertowe - sprzątanie pomieszczeń komendy 2.0 10.12.2021 12:24 Zbigniew Makar
Zapytanie ofertowe - sprzątanie pomieszczeń komendy 1.0 03.12.2021 14:54 Zbigniew Makar

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}