W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

  1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych).
  2. Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:
  • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 
  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
    • e-mail na adres: sekretariat@straz.sulecin.pl
    • WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
    • listownie na adres:
      Komenda Powiatowa PSP w Sulęcinie,  ul. Plater 8, 69-200 Sulęcin
      z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
      (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)
  1. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
  2. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 95 755 00 54

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 3-4 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, prosimy o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.

Materiały

Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
KP​_PSP​_w​_Sulęcinie​_Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej​_(1).docx 0.02MB
Procedura dotycząca zapewniania dostępności
KP​_PSP​_w​_Sulęcinie​_​_Procedura​_dotycząca​_zapewniania​_dostępności.docx 0.02MB
Ogólne standardy przygotowania informacji w tekście łatwym do czytania i zrozumienia ETR (1)
KP​_PSP​_Sulęcin​_Ogólne​_standardy​_przygotowania​_informacji​_w​_tekście​_łatwym​_do​_czytania​_i​_zrozumienia​_ETR​_(1).docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
KP​_PSP​_Sulęcin​_Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności​_(1).docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie tłumacza
KP​_PSP​_Sulęcin​_Wniosek​_o​_zapewnienie​_tłumacza.docx 0.03MB
Klauzula informacyjna zapewnienie dostępności
KP​_PSP​_Sulęcin​_Klauzula​_informacyjna​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Wytyczne zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w jednostkach organizacyjnych PSP
Wytyczne​_zapewniania​_dostępności​_dla​_osób​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_w​_jednostkach​_organizacyjnych​_PSP​_(1).pdf 0.66MB
{"register":{"columns":[]}}