W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Węgrowie. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynator dostępności

bryg. Bogdan Boruc

e-mail: bboruc@straz.wegrow.pl

telefon: +48 25 7924998

 

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz.1696) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001696

Materiały

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami
Informacja​_dla​_osób​_z​_niepełnosprawnościami.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.03.2021 13:50 mł. asp. Jarosław Domański
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Operacyjno - Kontrolno - Rozpoznawczy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator dostępności 4.0 24.03.2021 14:04 mł. asp. Jarosław Domański
Koordynator dostępności 3.0 24.03.2021 14:03 mł. asp. Jarosław Domański
Koordynator dostępności 2.0 24.03.2021 13:59 mł. asp. Jarosław Domański
Koordynator dostępności 1.0 24.03.2021 13:50 mł. asp. Jarosław Domański

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP