W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. 

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.gov.pl/web/kppsp-wejherowo

  • Data publikacji strony internetowej: 01.09.2020.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 12.03.2025.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu poniższych (niezgodności i wyłączeń) wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Niektóre wizualnie ukryte elementy są dostępne dla technologii wspomagających, co powoduje problem zrozumiałej kolejności. Mogą wystąpić problemy z określeniem nazwy, roli, wartości (stanu) elementów interaktywnych w sposób możliwy do odczytania programowo.

Treści nieobjęte przepisami

  • Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny .

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab (dalej) i Shift+TAB (wstecz).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Zastępcy Naczelnika Wydziału Planowania Operacyjnego - mejlowo pr.wejherowo@straz.gda.pl lub telefonicznie +48 47 741 83 32 lub +48 58 677 61 32.

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Budynek Komendy Powiatowej Państwowej straży Pożarnej w Wejherowie

ul. Tartaczna 5

84-200 Wejherowo

Budynek komendy znajduje sie przy ul. Tartacznej 5 w Wejherowie gdzie również znajduje się parking ogólnodostępny dla klijentów. Główne wejście  jest dostepne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do budynku od strony głównej ulicy porwadzi utwardzony chodnik bez stopni i przeszkód dla osób poruszających sie na wózkach inwalidzkich. Budynek wyposażony jest w windę osobową.

Wejście do  budynku dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje od strony ulicy Tartacznej. W celu skonatkowaniasię z obsługą budynku skorzystać z domofonu znajdujacego się przy drzwiach wejściowych do budynku.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Informacje dodatkowe
Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie internetowej.

Materiały

Raport o stanie dostępności 2025 r.
Raport​_o​_stanie​_dostępności​_2025​_r.pdf 2.07MB
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_dostępności​_2024-2025
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_dostępności​_2024-2025.pdf 0.13MB
Procedura​_dotycząca​_zapewniania​_dostępności​_-​_październik​_2023
Procedura​_dotycząca​_zapewniania​_dostępności​_-​_październik​_2023.docx 0.02MB
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej​_-​_październik​_2023
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej​_-​_październik​_2023.docx 0.02MB
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności​_-​_październik​_2023
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności​_-​_październik​_2023.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.09.2020 21:32 Krzysztof Chlebicki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Mirosław Kuraś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 34.0 13.11.2025 11:02 Łukasz Ryta
Deklaracja dostępności 33.0 13.11.2025 11:01 Łukasz Ryta
Deklaracja dostępności 32.0 13.11.2025 10:54 Łukasz Ryta
Deklaracja dostępności 31.0 04.11.2025 11:00 Łukasz Ryta
Deklaracja dostępności 30.0 04.11.2025 10:56 Łukasz Ryta
Deklaracja dostępności 29.0 04.11.2025 10:54 Łukasz Ryta
Deklaracja dostępności 28.0 04.11.2025 10:53 Łukasz Ryta
Deklaracja dostępności 27.0 04.11.2025 10:46 Łukasz Ryta
Deklaracja dostępności 26.0 28.03.2025 14:11 Łukasz Ryta
Deklaracja dostępności 25.0 19.03.2025 14:52 Łukasz Ryta
Deklaracja dostępności 24.0 18.03.2025 10:48 Łukasz Ryta
Deklaracja dostępności 23.0 14.03.2025 13:23 Łukasz Ryta
Deklaracja dostępności 22.0 12.03.2025 15:27 Łukasz Ryta
Deklaracja dostępności 21.0 12.03.2025 14:40 Łukasz Ryta
Deklaracja dostępności 20.0 18.12.2024 14:49 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 19.0 26.01.2024 09:16 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 18.0 26.01.2024 09:13 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 17.0 25.01.2024 18:03 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 16.0 30.10.2023 09:26 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 15.0 24.10.2023 10:52 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 14.0 24.10.2023 10:42 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 13.0 20.09.2023 10:05 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 12.0 18.01.2023 13:29 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 11.0 12.01.2023 10:56 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 10.0 03.03.2022 13:13 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 9.0 03.03.2022 13:09 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 8.0 03.03.2022 13:07 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 7.0 03.03.2022 13:06 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 6.0 16.06.2021 10:46 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 5.0 16.06.2021 10:44 Mirosław Kuraś
Deklaracja dostępności 4.0 29.09.2020 06:53 Krzysztof Chlebicki
Deklaracja dostępności 3.0 25.09.2020 15:08 Krzysztof Chlebicki
Deklaracja dostępności 2.0 23.09.2020 22:02 Krzysztof Chlebicki
Deklaracja dostępności 1.0 23.09.2020 21:32 Krzysztof Chlebicki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}