W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Organizacyjno-Kadrowa

Kierownik Sekcji Organizacyjno-Kadrowej
st. kpt. Beata Wiśniewska
Telefon: +48 32 672 16 15 wew. 326
E-mail: komenda@zawiercie.kppsp.gov.pl

Do zadań Sekcji Organizacyjno-Kadrowej należy w szczególności:

W zakresie zadań kadrowych:

  • Realizowanie założeń polityki kadrowo – płacowej Komendanta Powiatowego.
  • Przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w Komendzie Powiatowej w tym dowódców Jednostek Ratowniczo Gaśniczych.
  • Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie Powiatowej.
  • Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych Komendy Powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów.
  • Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów Komendy Powiatowej.
  • Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno – rentowej strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowe.
  • Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej.
  • Analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych, przekazywanie potrzeb w tym zakresie do komórki szkoleniowej.

W zakresie zadań archiwizacji:

  • Prowadzenie archiwum Komendy Powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentacji tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.

W zakresie zadań organizacyjnych:

  • Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej.
  • Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego.
  • Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego.
  • Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej.
  • Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej.
  • Przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej.
  • Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych Komendy Powiatowej.
  • Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej i Jednostek Ratowniczo – Gaśniczych.
  • Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Powiatowej.
  • Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w Komendzie Powiatowej.
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego.

W zakresie zadań pomocy prawnej:

  • Zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej Komendy Powiatowej w celu świadczenia pomocy prawnej urzędowi Komendanta Powiatowego a w szczególności udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych, oraz występowanie przed sądami i urzędami.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 08:46 mł. asp. Mateusz Michalik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. asp. Mateusz Michalik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 5.0 05.09.2023 12:48 mł. asp. Mateusz Michalik
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 4.0 28.02.2021 18:02 mł. asp. Mateusz Michalik
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 3.0 11.12.2020 14:26 mł. asp. Mateusz Michalik
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 2.0 10.12.2020 07:19 mł. asp. Mateusz Michalik
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 1.0 08.12.2020 08:46 mł. asp. Mateusz Michalik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}