W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Druga część wyników Badania Założycielskiego

26.05.2022

Pomiar z okresu od lipca 2021 do marca 2022 r. został zrealizowany na reprezentatywnej próbie 17 143 osób w wieku powyżej 4 lat. Dane dotyczą indywidualnej konsumpcji treści mediowych oraz wykorzystywania poszczególnych urządzeń do ich odbioru.

Zdjęcie ilustracyjne w poziomie. Na pierwszym planie biała kanapa, na której siedzi rodzina. Na dalszym planie telewizor, na którym wyświetlany jest mecz piłki nożnej.

Raport obejmuje pomiar realizowany przez KIM w sposób ciągły.

Badanie Założycielskie prowadzone przez Krajowy Instytut Mediów jest badaniem populacyjnym. Jego celem jest przedstawienie sposobów i częstości korzystania z mediów elektronicznych oraz wyposażenia gospodarstw domowych i poszczególnych ich członków w urządzenia do ich odbioru.

Przeprowadzono bezpośrednie wywiady z osobami w wieku powyżej 4 lat. Szczegółowy opis metodologii badania został przedstawiony w raporcie.

Raport z Badania Założycielskiego: https://kim.gov.pl/wyniki-badan/

{"register":{"columns":[]}}