W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Inicjatywy nadawców w związku z koronawirusem

15.04.2020

Nadawcy wprowadzają kolejne zmiany w swoich programach oraz organizują przedsięwzięcia wspierające przedsiębiorców, służbę zdrowia i słuchaczy.

Nadawcy telewizyjni

TVN24 rozpoczął emisję audycji „Pomagajmy sobie - twoja praca” , która dotyczy rynku pracy w czasie epidemii . Prowadzący razem z ekspertami będzie omawiał rządowe pakiety pomocowe, które mają ograniczyć gospodarcze skutki epidemii, zwłaszcza na rynku pracy. Audycja będzie emitowana w soboty i niedziele o godz. 14.00.

19 kwietnia, o godz. 21.00 Canal+ nada dwugodzinny koncert internetowy , którzy światowi artyści zagrają dla pracowników służby zdrowia  „One World: Together At Home”. Zagrają m.in. Elton John, Paul McCartney, czy Billie Eilish. To wspólna inicjatywa Lady Gagi, Johna Legenda, Chrisa Martina i Światowej Organizacji Zdrowia (WHO).

Stacje radiowe

Polskie Radio ze względu na epidemię koronawirusa  odwołało  tegoroczny cykl  koncertów odbywających się w ramach wydarzenia Lato z Radiem Festiwal. Stacja zapowiada  jednak szereg innych atrakcyjnych wydarzeń dla swoich słuchaczy m.in. w mediach społecznościowych,  z wykorzystaniem nowych technologii i  bogatych zbiorów radiowego archiwum.

Radio Dla Ciebie zaproponowało  w czasie pandemii wszystkim przedsiębiorcom emisję bezpłatnych ogłoszeń. Reklamy nadawane będą w specjalnym bloku pod nazwą „Przetrwamy”.

Radio Dla Ciebie  chce w ten sposób wesprzeć tych, którzy  mogą najbardziej ucierpieć w związku z zawieszoną działalnością handlu: drobnych przedsiębiorców, rzemieślników, prywatnych właścicieli kwiaciarni, małych restauracji i kawiarni. Zainteresowani umieszczaniem krótkich  ogłoszeń powinni skontaktować z nadawcą przesyłając maila  na adres przetrwamy@rdc.pl (może być również w wersji dźwiękowej maksymalnie 30 sekund). Mail powinien zawierać krótką wiadomość o firmie, oferowanych produktach i usługach, a Radio dla Ciebie weryfikacji wyemituje informacje na antenie.

Od 6 kwietnia Radio ZET (Eurozet) codziennie między godz. 18.00 a 19.00 nadaje tylko polską muzykę, co ma pomóc artystom w sytuacji, gdy są pozbawieni dochodów z odwołanych  koncertów.

12 kwietnia na antenie Radia ZET (Eurozet) ruszyła  akcja „#DZIĘKUJĘijuż”. Słuchacze  mogą  na antenie podziękować osobom, które w czasie pandemii pomagają innym. Akcja potrwa do 3 maja.

Podziękowania można składać nagrywając instastories z oznaczeniem @radio_zet, poprzez specjalny formularz dostępny na internetowej stronie Radiozet.pl, do którego  można dołączać pliki audio i wideo czy zdjęcia, a także zostawiając wiadomość na automatycznej sekretarce.

Źródło: wirtualanemedia.pl, www.rdc.pl

{"register":{"columns":[]}}