W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komisja Europejska ogłosiła przetarg na „Badanie na temat różnorodności mediów i różnorodności w Internecie”

24.02.2021

Głównym celem badania jest dostarczenie Komisji i krajowym organom regulacyjnym elementów, opartych na dowodach, pomocnych w analizie pluralizmu i różnorodności mediów w internecie.

Na pierwszym planie widoczne dłonie - jedna trzyma tablet, druga go dotyka palcami.

Wyniki służyłyby również ocenie obecnie działających przepisów pod kątem ich przydatności  w ochronie pluralizmu mediów w internecie.

Badanie skupi się głównie na dwóch, potencjalnie powiązanych ze sobą aspektach:
a) wyeksponowanie i możliwość wyszukiwania treści/usług o charakterze ogólnym;
b) środki dotyczące koncentracji zasobów gospodarczych w celu zapewnienia pluralizmu i różnorodności mediów w internecie.

{"register":{"columns":[]}}