W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Krajowy Instytut Mediów prezentuje wyniki Badania Założycielskiego

09.05.2022

Krajowy Instytut Mediów opublikował wyniki pierwszej fali Badania Założycielskiego, które jest źródłem wiedzy na temat korzystania z mediów przez gospodarstwa domowe.

Rodzina przed telewizorem

Raport obejmuje pomiar zrealizowany przez KIM w okresie od lipca 2021 do marca 2022 na losowej próbie 9 552 gospodarstw domowych i ekstrapolowany na ogół gospodarstw domowych w Polsce. Badanie Założycielskie jest realizowane przez KIM w sposób ciągły. Docelowo badaniem będzie objętych 30 tys. gospodarstw domowych rocznie.

Badanie Założycielskie prowadzone przez KIM jest badaniem populacyjnym. Jego celem jest przedstawienie sposobów i częstości korzystania z mediów elektronicznych oraz wyposażenia gospodarstw domowych i poszczególnych ich członków w urządzenia do odbioru mediów elektronicznych.

Badanie jest realizowane w formie bezpośrednich wywiadów z liderem technologicznym gospodarstwa domowego na bazie w pełni losowej próby TERYT GUS. Częścią badania jest też dokonywany przez ankietera spis z natury sprzętów posiadanych przez członków gospodarstwa domowego (tzw. pantry check).

Szczegółowy opis metodologii badania został przedstawiony w raporcie.

 

 

 

Materiały

Wyniki badania założycielskiego - marzec 2022
Wyniki​_badania​_założycieklskiego​_-​_​_marzec​_2022.pdf 4.60MB
{"register":{"columns":[]}}