W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nagrody KRRiT im. dr Pawła Stępki wręczone po raz dziesiąty

17.06.2021

17 czerwca 2021 roku, w siedzibie Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, odbyła się uroczystość wręczenia nagród laureatom dziesiątej edycji konkursu o Nagrody KRRiT im. dr Pawła Stępki.

Zdjęcie w poziomie. Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski wręcza dyplom laureatce

W wydarzeniu uczestniczyli Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski, Przewodniczący Kapituły Nagrody KRRiT im. dr. Pawła Stępki prof. Janusz Kawecki oraz pozostali członkowie KRRiT, dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW prof. dr. hab. Janusz Adamowski  oraz przedstawiciele rodziny patrona nagrody.

W tegorocznej edycji konkursu Kapituła wyłoniła tylko jednego Laureata, w kategorii  „najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe w dziedzinie mediów elektronicznych”.

Nagroda została przyznana dr hab. Klaudii Cymanow-Sosin za książkę ” Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube”, wydaną przez Wydawnictwo Adam Marszałek w Toruniu.

Autorka podjęła aktualny, ciekawy, wymagający rozpoznania, a przez to ważny temat. Coraz bardziej odczuwana jest bowiem potrzeba badań nad dynamiką zmian w obszarze przekazu reklamowego. Publikacja stara się odpowiedzieć na pytanie czy i w jaki sposób reklamodawcy stosują narrację reklamową w odniesieniu do sfery wartości.

Na ponad 370 stronach autorka przedstawiła wyniki swoich dociekań teoretycznych oraz rezultaty własnych badań na przykładzie spotów reklamowych z lat 2015-2019 występujących w polskiej wersji serwisu YouTube.
 

Materiały

Decyzja Kapituły 2021
Decyzja​_2021​_skan.pdf 0.04MB
{"register":{"columns":[]}}