W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Specjalista w Departamencie Mediow Publicznych

26.10.2023

Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty w wieloosobowym stanowisku ds. programowych w Departamencie Mediów Publicznych

Wymiar czasu pracy: cały etat

Adres urzędu:

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udział w pracach wieloosobowego stanowiska ds. programowych Departamentu Mediów Publicznych, w szczególności w zakresie przygotowania analiz dotyczących wypełniania obowiązków przez jednostki publicznej radiofonii i telewizji wskazanych w rozdziale 4 ustawy z dnia 29 kwietnia 1992 r. o radiofonii i telewizji, w tym: przygotowanie dla KRRiT analiz i ocen  sprawozdań nadawców publicznych z realizacji misji publicznej w poprzednim roku kalendarzowym, przygotowanie dla KRRiT analiz i opinii oraz udział        w procesie uzgadniania przez KRRiT kart powinności oraz planów programowo-finansowych jednostek publicznej radiofonii i telewizji;
  • kontrola realizacji przez jednostki publicznej radiofonii i telewizji rozporządzeń KRRiT wydanych na podstawie art.22, 23 i 23a  ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji oraz przygotowanie raportów dla KRRiT w tym zakresie;
  • przygotowanie dla KRRiT analiz i opinii dotyczących obecności w programach mediów publicznych audycji uwzględniających potrzeby mniejszości narodowych i etnicznych oraz społeczności posługujących się językiem regionalnym oraz współpraca z podmiotami zajmującymi się problemami tych społeczności;
  • przygotowanie projektów uchwał, decyzji i rozporządzeń Krajowej Rady oraz decyzji i postanowień Przewodniczącego KRRiT wynikających z zakresu zadań wieloosobowego stanowiska ds. programowych;
  • sporządzanie raportów i informacji dla KRRiT, komisji sejmowych i senackich oraz organów administracji publicznej w zakresie wyżej wymienionych zadań.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe magisterskie;
  • staż pracy: min. 3 lata;
  • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji oraz rozporządzeń KRRiT dotyczących mediów publicznych;
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów;
  • umiejętności w zakresie przygotowywania i przedstawiania prezentacji.

Biuro zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami drogą telefoniczną lub e-mailową.

Szczegóły ogłoszenia:

Materiały

Specjalista w Departamencie Mediow Publicznych
Specjalista​_w​_departamencie​_mediow​_publicznych.pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.10.2023 15:14 tbrykczynska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Zbigniew Sławiński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista w Departamencie Mediow Publicznych 1.0 26.10.2023 15:14 tbrykczynska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}