W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Zamówień Publicznych

Do zakresu działania Sekcji Zamówień Publicznych należy:

  • obsługa proceduralna zamówień publicznych związanych z zakupami usług, materiałów i sprzętu oraz koordynowanie spraw związanych z przygotowywaniem materiałów i projektów do postępowania w zakresie zamówień publicznych;
  • przygotowywanie projektów umów związanych z udzielaniem zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane;
  • opracowywanie i publikacja planów rocznych zamówień publicznych Komendy Wojewódzkiej z zakresu dostaw, usług i robót budowlanych;
  • przygotowywanie sprawozdań i zbiorczych analiz, dotyczących realizacji przez Komendę Wojewódzką oraz KP/KM PSP województwa śląskiego zamówień publicznych;
  • koordynowanie przekazywania informacji związanych z zamówieniami publicznymi realizowanymi przez KP/KM PSP województwa śląskiego do Komendy Głównej PSP i Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
  • koordynowanie działań w zakresie zakupów wspólnych, realizowanych na potrzeby jednostek organizacyjnych PSP z terenu województwa;
  • planowanie i realizowanie przedsięwzięć inwestycyjnych ksrg w zakresie zakupu sprzętu, chemicznych środków gaśniczych, neutralizatorów i innych urządzeń;
  • planowanie i dokonywanie zakupów środków trwałych, materiałów i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Komendy Wojewódzkiej.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 08:44 Aneta Gołębiowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Aneta Gołębiowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Zamówień Publicznych 1.0 08.12.2020 08:44 Aneta Gołębiowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}