Sekcja Zamówień Publicznych
Do zakresu działania Sekcji Zamówień Publicznych należy:
- obsługa proceduralna zamówień publicznych związanych z zakupami usług, materiałów i sprzętu oraz koordynowanie spraw związanych z przygotowywaniem materiałów i projektów do postępowania w zakresie zamówień publicznych;
- przygotowywanie projektów umów związanych z udzielaniem zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane;
- opracowywanie i publikacja planów rocznych zamówień publicznych Komendy Wojewódzkiej z zakresu dostaw, usług i robót budowlanych;
- przygotowywanie sprawozdań i zbiorczych analiz, dotyczących realizacji przez Komendę Wojewódzką oraz KP/KM PSP województwa śląskiego zamówień publicznych;
- koordynowanie przekazywania informacji związanych z zamówieniami publicznymi realizowanymi przez KP/KM PSP województwa śląskiego do Komendy Głównej PSP i Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
- koordynowanie działań w zakresie zakupów wspólnych, realizowanych na potrzeby jednostek organizacyjnych PSP z terenu województwa;
- planowanie i realizowanie przedsięwzięć inwestycyjnych ksrg w zakresie zakupu sprzętu, chemicznych środków gaśniczych, neutralizatorów i innych urządzeń;
- planowanie i dokonywanie zakupów środków trwałych, materiałów i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Komendy Wojewódzkiej.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2020 08:44 Aneta Gołębiowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. bryg. Aneta Gołębiowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja Zamówień Publicznych | 1.0 | 08.12.2020 08:44 Aneta Gołębiowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP