W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator ds dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Komendy Wojewódzkiej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu pełni mł. bryg. Daniel Mucha – naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru, tel. 71 36 82 171, e-mail: d.mucha@kwpsp.wroc.pl

Materiały

Tekst łatwy do czytania
Tekst​_łatwy​_do​_czytania.docx 0.40MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.01.2021 10:40 Tadeusz Sobczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacji i Nadzoru
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds dostępności 6.0 13.01.2021 17:37 Daniel Mucha
Koordynator ds dostępności 5.0 13.01.2021 17:36 Daniel Mucha
Koordynator ds dostępności 4.0 12.01.2021 17:46 Daniel Mucha
Koordynator ds dostępności 3.0 12.01.2021 17:41 Daniel Mucha
Koordynator ds dostępności 2.0 09.01.2021 15:33 Daniel Mucha
Koordynator ds dostępności 1.0 07.01.2021 10:40 Tadeusz Sobczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP