Powrót

Załączniki prawne do wniosku dla jts oraz związków jts

W odniesieniu do wymaganych załączników prawnych jakie należy złożyć wraz z wnioskiem o dofinansowanie projektu w przypadku:
- jednostek samorządu terytorialnego jest to Statut
- związków jst to  Odpis z rejestru związków międzygminnych/powiatów prowadzonego przez ministra właściwego do spraw administracji publicznej.

W formularzu GWD w przypadku jst i ich związków w liście załączników wyświetlają się jako wymagalne oba załączniki: Statut oraz Odpis z rejestru związków międzygminnych/powiatów prowadzonego przez ministra właściwego do spraw administracji publicznej.

W takiej sytuacji, aby poprawnie wypełnić wniosek i mieć możliwość wysłania wniosku w GWD należy załączyć dwa pliki:
Jeden - to status lub odpis - w zależności od typu wnioskodawcy;
Drugi - to skan lub plik word z tekstem "nie dotyczy" lub pusty plik w miejscu na plik, który nie dotyczy wnioskodawcy: w przypadku jst w miejsce "odpisu" w przypadku związków jst - w miejsce statutu

{"register":{"columns":[]}}