W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz instalacją i uruchomieniem dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data rozpoczęcia: 26.05.2025
  • Data zakończenia: 30.05.2025 11:00
  • Jednostka publikująca:Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu

Materiały

Ogłoszenie
Zapytanie​_ofertowe​_na​_dostawę​_urządzeń​_wielofunkcyjnych.zip 1.07MB Data dodania załącznika: 2025-05-26
Sprostowanie dot. miejsca dostawy
sprostowanie​_dot​_miejsca​_dostawy.pdf 0.15MB Data dodania załącznika: 2025-05-28
Informacja o wyborze oferty
informacja​_o​_wyborze​_oferty​_najkorzystniejszej​_.pdf 0.16MB Data dodania załącznika: 2025-06-04
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.05.2025 12:35 Krzysztof Dejnarowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mariusz Górniak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz instalacją i uruchomieniem dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu 3.0 04.06.2025 10:36 Krzysztof Dejnarowicz
Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz instalacją i uruchomieniem dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu 2.0 28.05.2025 12:06 Krzysztof Dejnarowicz
Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz instalacją i uruchomieniem dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu 1.0 26.05.2025 12:35 Krzysztof Dejnarowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}