W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data rozpoczęcia: 29.01.2025
  • Data zakończenia: 04.02.2025
  • Jednostka publikująca:Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Opis zamówienia:Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów, tuszy i innych części eksploatacyjnych do urządzeń biurowych tj. drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu oraz podległych oddziałów w Koninie, Lesznie, Ostrowie Wlkp., Pile.

Materiały

Ogłoszenie i załączniki
ZAPYTANIE​_OFERTOWE.zip 1.64MB Data dodania załącznika: 2025-01-29
Wybór oferty
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.06MB Data dodania załącznika: 2025-02-05
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.01.2025 15:14 Krzysztof Dejnarowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mariusz Górniak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu 2.0 05.02.2025 15:42 Krzysztof Dejnarowicz
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu 1.0 29.01.2025 15:14 Krzysztof Dejnarowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}