W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY referent/ka prawny/a

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy w Warszawie, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa informuje, że nabór na stanowisko: referent/ka prawny/a w Sekcji Centrum Poradnictwa Państwowej Inspekcji Pracy – 3 etaty, został zakończony. W wyniku rekrutacji wyłoniono kandydatów do zatrudnienia.

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 10-08-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy - GIP.GPC.REF.P.07.25”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy w Warszawie, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
 

Zakres obowiązków

  • udzielanie telefonicznych, ustnych i pisemnych porad prawnych;
  • sporządzanie opinii i wyjaśnień z zakresu prawa pracy.
     

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy w Warszawie, Sekcja Centrum Poradnictwa Państwowej Inspekcji Pracy, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa

Wymagania

Wymagania w tym kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:

  • wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu prawa lub administracji;
  • staż pracy nie jest wymagany;
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej i procedur administracyjnych;
  • znajomość ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy;
  • umiejętność obsługi komputera m.in.: MS Office, systemu informacji prawnej - Lex, poczty elektronicznej, Internet;
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, konieczna do redagowania oficjalnych pism i dokumentów w sposób poprawny językowo i stylistycznie.

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, staranność;
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych, analitycznego myślenia.
     

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt z osobą składającą ofertę (numer telefonu, adres e-mail);
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy na wymienionym stanowisku;
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
 

Benefity

  • stabilne zatrudnienie;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród;
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki;
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
  • możliwość korzystania z ulgowej usługi transportowej na przejazdy koleją.
     

INNE INFORMACJE

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni. 
 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Edyta Dzwonek
  • Telefon: (22) 39 18 218
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy w Warszawie, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, z dopiskiem: „Oferta pracy - GIP.GPC.REF.P.07.25” lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych
informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.10MB
oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.07.2025 08:16 Edyta Dzwonek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Dzwonek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZAKOŃCZONE GIP GPC REFERENT/KA PRAWNY/A 3.0 12.11.2025 13:03 Edyta Dzwonek
GIP GPC REFERENT/KA PRAWNY/A 2.0 18.07.2025 09:11 Edyta Dzwonek
GIP GPC REFERENT/KA PRAWNY/A 1.0 18.07.2025 08:16 Edyta Dzwonek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}