W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY referent prawny w Sekcji Centrum Poradnictwa Państwowej Inspekcji Pracy – 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy w Warszawie, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, informuje, że nabór na stanowisko: referent prawny w Sekcji Centrum Poradnictwa Państwowej Inspekcji Pracy – 1 etat został zakończony. W wyniku rekrutacji został wyłoniony kandydat do zatrudnienia.

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 12-06-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy - GIP.GPC.POR.05.25”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy w Warszawie, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • udzielanie telefonicznych, ustnych i pisemnych porad prawnych,
  • sporządzanie opinii i wyjaśnień z zakresu prawa pracy.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy w Warszawie, Sekcja Centrum Poradnictwa Państwowej Inspekcji Pracy, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa

Wymagania

Wymagania w tym  kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:

  • wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu prawa,
  • staż pracy nie jest wymagany.
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej i procedur administracyjnych,
  • znajomość ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy,
  • umiejętność obsługi komputera m.in.: MS Office, systemu informacji prawnej - Lex, poczty elektronicznej, Internet,
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, konieczna do redagowania oficjalnych pism i dokumentów w sposób poprawny językowo i stylistycznie,

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, staranność,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych, analitycznego myślenia.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys wraz z danymi umożliwiającymi kontakt z osobą składającą ofertę (numer telefonu, adres e-mail),
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy na wymienionym stanowisku,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • możliwość korzystania z ulgowej usługi transportowej na przejazdy koleją.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Edyta Dzwonek
  • Telefon: (22) 39 18 218
  • e-mail: rekrutacja@gip.pip.gov.pl
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy w Warszawie (kancelaria główna), ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych GIP
Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych​_GIP.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.05.2025 16:58 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZAKOŃCZONEA GIP.GPC. porady 05.25 2.0 04.07.2025 09:49 Edyta Dzwonek
GIP.GPC. porady 05.25 1.0 29.05.2025 16:58 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}